שאלה על טיפול תרופתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה על טיפול תרופתי
    אני
    19/12/2017

    שלום
    אני כשנה אחרי לידה
    לפני 5 חודשים עברתי שבועיים של דיכאון (קלאסי כזה כמו שמתואר בויקיפדיה) + התקפי חרדה בערך 4 פעמים בשבוע.
    הבנתי שכנראה אני עוברת דיכאון אחרי לידה. פניתי לארגון שמתמחה בנושא והם המליצו לי לנסות תחילה לטפל במצב בלי טיפול תרופתי.
    התחלתי לעשות כושר, להקפיד על תזונה סדירה ותקינה, שינה בזמן וטיפול CBT
    ההתנהגות הדיכאונית חלפה די מהר ותדירות התקפי החדרה הלכה ופחתה עד שנעלמה כליל.
    היום, 3 חודשים אחרי שהייתי ללא התקפים כלל, חויתי אחד נוסף כתוצאה מתקופה של כמה ימים מאוד מאוד לחוצים (סיבה מיוחדת, לא משהו רגיל)
    רופא המשפחה שלי שמע מזה והחליט שאני צריכה לקחת כדורים כל החיים ואין שום מקום להתנהל ללא כדורים

    אציין שמעולם לא חויתי הפרעות נפשיות כאלו ואחרות. אני מעוניינת לסיים עם התקופה הזו אחת ולתמיד וממש לא מעוניינת או מרגישה צורך בכדורים.
    בחיי הפרטיים אני מתפקדת מצויין.

    האם באמת יש צורך בכדורים? בשביל מה זה טוב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה על טיפול תרופתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול תרופתי לאחר אפיזודה קצרה?

    יניב רוזן
    20/12/2017

    שלום,
    אני לא נוהג לומר זאת הרבה, אבל הרופא שלך מאד טועה. העובדה שהגבת מהר לטיפולים, שכול האפיזודה מלכתחילה הייתה מאד קצרה, ושאין לך היסטוריה עם קשיים נפשיים מחזקים את החשיבה שהמשך תהליך טיפולי ימשיך להביא לתוצאות חיוביות. כנראה שעלייך ללמוד עוד דברים בטיפול שיסייעו לך. אל תתחיל טיפול תרופתי!!! בטח לא עכשיו.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו