מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דיכאון קשה אחרי פרידה מהחבר הראשוןלי19/12/2017
החבר הראשון שלי נפרד ממני. זו הייתה אהבת אמת. גם מצידו. הוא הלך כי היה לו קשה להכיל אותי ואת המצבים הרגשיים שלי. וגם מפני שאנחנו מאוד שונים, דבר שהתחיל להפריע לו לאחרונה כי בהתחלה הכל היה ממש בסדר.
אני מרגישה אשמה, מטומטמת, חסרת ערך, איך נתת לאהבת חיי לחמוק מבין ידיי.
הייתי בטוחה מהרגע הראשון שהוא האחד שלי.
אבל היה לו קשה איתי, הוא הרגיש שאני מורידה אותו למטה וכבר לא היה יכול להתמודד. אמר שעשה הרבה פשרות וויתורים בשבילי והוא לא מוכן יותר לעשות את הפשרות האלה כי אם כן הוא בטוח שיתחרט על זה בעתיד
היינו ביחד 5 וחצי שנים והוא כבר ניסה להיפרד ממני עוד 3 פעמים חוץ מהפעם הזו. כל פעם הצלחתי להחזיר אותו והבטחתי שאשתנה, שאלך לטיפול שאשתדל לא להעיק עליו. ובאמת שניסיתי. ואני הרגשתי שהמצב יותר טוב אבל מסתבר שהוא לא.
דרך אגב לא כל הפרידות היו על הרקע הזה. שתי הפרידות הראשונות היו קשורות לזה שרציתי ממנו יותר יחס והערתי לו שהוא לא מקדיש לי מספיק זמן ויותר משקיע בחברים שלו ובעיסוקים שלו. והוא אמר אני לא יכול לתת לך את מה שאת מבקשת וצריכה ולכן אני בוחר לסיים את זה.
בכל מקרה, בכל הפעמים הצלחתי לפייס אותו ולחזור אליו ולפעמים ממש בתחנונים והתרפסויות. הוא לא אהב שהבאתי את עצמי למצבים כאלה והוא נשאר איתי כל פעם בתקווה שהפעם זה יהיה שונה, שאני אהיה בסדר ושהוא אולי יצליח לעזור לי.
אני באמת הרגשתי שעשיתי דרך והוא אמר שהוא לא רואה את זה ושעדיין קשה לו ושתמיד יש לו ספק בראש האם הוא איתי מהסיבות הנכונות או לא. והספק הזה זה לא סימן טוב בעיניו.
בכל מקרה, החיים שלי די ממוטטים כרגע. עזבתי עבודה ולימודים וצריכה לבנות את עצמי מאפס.
וכל כך כואב לי בלב וקשה לי להבין שהוא באמת עשה את זה וויתר עלינו ככה. כל כך כואב לי שהוא לא הצליח לקבל אותי כמו שאני. מרגישה כל כך אשמה שנתתי לו להרגיש רע, שלא יכולתי להיות הבחורה שהוא רצה. ועכשיו אני בתחתית ולא יודעת איך לצאת ממנה. ממש רוצה למות. אין לי שום טעם לחיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיום מערכת יחסים ארוכה
יניב רוזן20/12/2017היי,
צר לי לשמוע על הפרידה. בד״כ מערכות יחסים גוועות בהדרגה ובאיטיות. למרות כול הקושי המתואר צריך להבין שכול הרעיון בחיים זה ללמוד מהטעויות שלנו. אל תאשימי את עצמך באופן בלעדי בפרידה. זה תמיד עניין של שניים. קחי מהמערכת יחסים את מה שיוביל אותך למערכת יחסים טובה יותר בעתיד. גם את הכיף, אבל גם את הקשיים הרגשיים שהזכרת ובאמת תטפלי בעצמך.
חבל שהפסקת את הלימודים ואת העבודה. אם את יכולה לחזור תחזרי. אל תסתתרי י מהעולם ותאשימי את עצמך. ככה את עלולה לגרום לשבר הרבה יותר גדול.
למרות הקושי (וכולם חווים קשיים ומשברים מכול מיני סוגים) צריך להמשיך באומץ ובנחישות. לזייף זה בסדר. גם אם לא שמחה תלמדי תבלי עם חברות. בסופו של דבר זה יעבוד. כמו שאמרתי פני לטיפול קוגניטיבי התנהגותי ממוקד צרכים ומטרות. זה יעזור לך מאד.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

