תחושת עירפול טשטוש ושכרון קל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תחושת עירפול טשטוש ושכרון קל
    ירון
    13/01/2018

    כשנה שלמה שאני סובל מתחושת ריחוף טשטוש ולפעמים תחושה של צפיה בסיטואציה כאילו מהצד. תחושה זאת הייתה מלווה בחרדה כלילת ופפחד מכל צעד וכל דבר עתידי.
    יכול לומר שהיום 99 אחוז מתחושת החרדה עברה אך הטשטוש לא וגם לא מרגיש שהוא יעבור אי פעם.
    קיבלתי מרשם לכדור טרנקסל שלא עזר במצב כלל ולכן הפסקתי איתו.
    האם תחושה זאת מוכרת ויכולה לעבור ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיידפולנס

    יניב רוזן
    14/01/2018

    היי,
    ישנו סוג של התקף חרדה (אינטרוספיקציה) שגורם לתחושת ניתוק, ריחוף, והסתכלות על העצמי מהצד. אתה אומר שהחרדה עברה. אם לא מזמן הפסקת עם הטיפול התרופתי ייתכן מאד שעם חלוף השפעת התרופה ויציאתה מהגוף, יחד עם ההתרגלות של הגוף יפחת הטשטוש. במידה וזה ממשיך עלייך לפנות לרופא משפחה כדי לבדוק את הנושא ברמה הפיזיולוגית. הכדור האחרון שקיבלת הוא כדור לחרדה ככה שחשוב לוודא שאין אתה חווה עדיין חרדות. מה שעוד יכול להועיל לך זה לעבוד על שיטות של הרגעות והרפייה. מיידפולנס יכול להיות מצוין.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו