מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חרדות פראנויות ומה לאניימאר11/04/2018
לא מצליח לתפקד לעבוד אין חשק אף פעם לבלות או לעשות דברים
הרגשה לא נוחה כל הזמן כיאילו בוחנים אותי מסתכלים אליי מרגיש מפגר ליפעמים ואוכל תסביכים על שטויות או דברים שאני אומר מרגיש עייף כל הזמן חסר אנרגיה עצבני וממורמר תמיד היה לי קצט חרדות והייתי קצט ביישן אבל הכל ממש ממש החמיר בתקופה של הרבה סמים ליפני הצבא אמ די , קריסטל , והמון גראס . היום אני מעשן רק גראס ולא מצליח להפסיק ניסיתי בעבר כדורים (לא זוכר איזה ) שלא יודע כמה הם עזרו והייתי בכמה מקומות שלא עזרו לי כל כך או נתנו לי תשובות או משו שאני לא יודע ובכללי ממש קשה לי להפתח בשיחות האלה אני חייב שינוי לא יכול להמשיך לחיות ככה ומפחד לעשות לעצמי משהו אם יש משהו שאפשר להציע לי אני אשמח לשמוע תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול קוגניטיבי התנהגותי יעזור לך
יניב רוזן11/04/2018היי,
נשנע שאתה מתמודד עם קשיים רבים. בין אם זה דיכאון ובין אם זו חרדה. השימוש בסמים מקשה על אפקטיביות של טיפול תרופתי. יחד עם זאת, ניתן לטפל בהצלחה בדיכאון וחרדה באמצעות טיפול קוגניטיבי התנהגותי. חשוב שהמטפל יהיה מומחה בנושאים החברתיים והדיכאון. חשוב שתדע שהמון אנשים עוברים משברים דומים, עושים עבודה עם עצמם בעזרת מטפל וחוזרים להשיג שליטה על החיים שלהם, וגם מחלימים.
בחום אני ממליץ לך להתחיל טיפול. יש גם אפשרות לגשת לקופת חולים ולהתחיל תהליך לשם קבלת טיפול.
קח את הדברים ברצינות והתחל לפעול כדי לחזור לעצמך.
בהצלחה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

