פחד גם שאני לא במצב של פחד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פחד גם שאני לא במצב של פחד
    חוסין חטיב
    24/07/2018

    שלום ד״ר אני כל הזמן מרגיש בנמיום מתחיל בידים ועובר לפנים והראש כאבים בחזה פחד גם שאני לא במצב של פחד הידים שלי מנמנמות וכאבים בראש חוסר יציבות קוצר נשימה וכבר אני חודש עם המצב הזה וובדיקות אומרים שהכל תקין
    התחלתי לקחת תרופות הרגעה זה מרגיע כמה שעות וביום השני חוזר אותו דבר מה אני אעשה אפשר לעזור לי כי אני מרגיש פחד וחושב במוות לא יודע מה קורה לייי , ומה אתה אומר יכול להיות כי שהיתי אצל הניורולוג הוא אמר לי הפרעות חרדה
    תודה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד``ר דורון תודר
    26/07/2018

    שלום רב
    קשה לענות מבלי לבדוק אבל התמונה שאתה מתאר נשמעת מאוד מתאימה למצבי חרדה.
    טיפול הרגעתי לא נועד לטפל בבעיה אלא רק להרגיעה באופן מיידי.
    בהנחה שמדובר במצבי חרדה אזי יהיה צורך בטיפול נוסף. ניתן לשקול נוגדי דיכאון וחרדה שאמורים לאחר כחודש להביא לשיפור מתמשך בסימפטומים. יש גם שיטות אחרות שלא מכילות את כל תופעות הלוואי של תרופות אלה (השמנה, פגיעה בתפקוד המיני ועוד) כגון גריה ברזולוציה גבוהה או נוירופידבק.
    שיטות אלה עובדות מהר ויכולות להביא לשיפור ניכר במצב בטווח של ימים.
    בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו