עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה
    ש
    18/04/2010

    אני בת 35 לפני 3 שנים כתוצאה מהתקפי שיעול והרגשת קוצר נשימה הופנתי לרןפא ריאות שאמר שכנראה זה אסתמה עפ,י בדיקת תפקודי ריאות שהוא ערך.מאז החלו לי עוד יותר תסמינים וכל הזמן אני נגשת לבית חולים ואומרים לי נדשהכל בסדר....עשיתי שוב בדיקות תפקודי ריאות שהראו שהכל תקין ואין אסתמה אלא רק אלרגיה לאבק ונזלת אלרגית אבל מאז אני יותר חרדתית ואיך שאני מרגישה קושי לנשום מיד הולכת למקום שיש רופא וזה עובר לי לבד ללא תרופה אלא מהרגשת ביטחון שיש רופא.גם שאני הולכת לבית מלון או לבילוי אני הולכת ליד מקום שיש רופא או מרכז רפואי.אני מבינה שיש לי בעיה והיא מפריעה לי מאוד ואני רוצה להיות אישה רגילה ללא פחד.איזה טיפול עלי לגשת?,אני בקופ"ח לאומית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: ש

    ד''ר אלונה גוברמן
    19/04/2010

    שלום. לצערי, בלתי אפשרי לתת אבחנה דרך הפורום. כדי להבין ממה את סובלת ולהמליץ על דרך לעזור לך נדרש אבחון מקצועי ומעמיק. אני מאוד ממליצה לך לפנות להתיעצות אצל רופא פסיכיאטר.
    את יכולה לפנות לפסיכיאטר בקופת חולים שלך או תחנה לבריאות הנפש לפי מקום מגוריך או לקליניקה פרטית.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו