מבקשת הסבר לתופעה חד פעמית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מבקשת הסבר לתופעה חד פעמית
    יעל
    25/04/2010

    לפני כשבוע, נכנסתי לחנות כלי עבודה בשכונה לקנייה קטנה. לפתע עם כניסתי לחנות, חשתי תופעה מאוד מאוד מוזרה שהפחידה אותי. לפתע חשתי התכווצות בצינור הרוק מצד ימין, זרימת רוק מימי עצומה והיה לי קשה לדבר ואפילו להתרכז בנעשה סביבי, כי נאלצתי לבלוע כמויות ענקיות של רוק וחששתי שהוא ינזול החוצה. מאחר שהתופעה נמשכה, אז נכנסתי קצת ללחץ ולא ידעתי מה לעשות. לא קרה לי כלום לפני כן ולא היתה לי סיבה מיוחדת לחרדה אבל אחר כך חשבתי שאולי זה סוג של התקף חרדה. ההתקף עצמו היה בלתי נעים וגרם לי סחרחורת ובקושי יכולתי לבצע את הקניה ולצת מן החנות, תוך כדי בליעת כמויות רוק עצומות. כל העניין נמשך 10 דקות (שנראה בעיני כנצח) . זה לא חזר על עצמו, אבל באותו רגע זה היה מפחיד. בעקרון אני אדם חרד, אבל לא עד כדי לקיחת תרופות (נגד חרדה). מתפקדת מצויין ביום יום ועובדת. בעיות הבריאות שלי אינן רבות ואינן חריגות לגילי (57). האם ידועה תופעה זו? אין לי את מי לשאול ולכן אני פונה אליכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקף חרדה

    ד''ר אירנה נתנאל
    27/04/2010

    יעל שלום,

    ככל הנראה, חווית התקף חרדה. כלומר, הופעלה אזקת שווא של המערכת האוטונומית בגוף. תופעה זו אכן מאוד לא נעימה, לעיתים אף מפחידה אבל היא כלל לא מסוכנת. את התגברת עליה והתמודדת נכון. לא ברחת ולא הפסקת את הפעולה. כל הכבוד!!!

    תרגישי טוב!
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו