פוחדת מכדורים וקיבלתי ציפרלקס- שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פוחדת מכדורים וקיבלתי ציפרלקס- שאלה
    תמר
    27/04/2010

    שלום רב.
    יש לי עליות וירידות במצב הרוח. אני מושפעת ככל אדם אם אני רבה עם בעלי או משהו לא מצליח לי וכדומה רק שאצלי זה קיצוני משמע, אני נכנסת לדיכי ישר. מאידך אם הכל מסתדר אני במצב רוח מרומם. לפני יומיים קיבלתי מהרופא ציפרלקס וסיפרתי שהייתי בדיכי מספר שבועות בגלל ריב ושזה בא והולך, העיניין הוא שמאז הכל הסתדר ואני במצב רוח טוב. אני ממש ממש בלחץ מהלהתחיל תרופה כזו ולא יודעת אם בכלל כדאי כי עכשיו הכל בסדר.....
    בנוסף, רציתי לדעת אם התרופה מדכאת רגש שלילי וחיובי כאחד ולא רק רגש שלילי. זה חשוב לי כי אני לא רוצה "לא להרגיש" או להיות אפתית ואדישה. אני אוהבת לשמוח ואם אני בתקופה הטובה שלי אני לא רוצה שזה ידכא לי את הרגש.

    מה אני תריכה לעשות? מה דעתכם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוחדת מכדורים

    ד''ר אירנה נתנאל
    27/04/2010

    תמר שלום,

    את לא מציינת איזה רופא נתן לך את התרופה. האם את במעקב פסיכיאטרי או שקיבלת את התרופה מרופא המשפחה? בכל אופן, הייתי מציעה לך לעבור טיפול פסיכולוגי / פסיכותרפיה כדי לפתח סיבולת ויכולת הכלה של רגשות שליליים בלי שזה ישפיע על מצב הרוח. פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT) יכולה מאוד לעזור לך לפתח מיומנויות של שליטה ברגש ולהיות פחות פגיעה מול הרגשות המציפים. CBT הינו טיפול קצר וממוקד והוכיח את עצמו כמאוד יעיל. בנוסף, אני מאוד ממליצה על התיעצות עם רופא פסיכיאטר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אירנה

    תמר
    28/04/2010

    קיבלתי את הכדורים מפסיכיאטר. בהתחלה הוא נתן לי ריאטלין מכיוון שהוא חשש שיש לי הפרעת קשב וריכוז. הריאטלין לי השפיע עליי כלל וסיפרתי לו שלקחתי אותו בזמן שהייתי מאוד מצוברחת בגלל ריבים עם בעלי ולכן גם ככה במהלך היום הייתי אובר "רגועה". ולכן הוא אמר שנראה לו שהמיקוד צריך להיות על המצב רוח הרע. מה שכן מאז חזרנו לתפקד בסדר והמצב רוח בסדר גמור (כמובן עד לפעם הבאה שנריב:-)

    מה לדעתך כדאי לי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו