מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פוחדת מכדורים וקיבלתי ציפרלקס- שאלהתמר27/04/2010
שלום רב.
יש לי עליות וירידות במצב הרוח. אני מושפעת ככל אדם אם אני רבה עם בעלי או משהו לא מצליח לי וכדומה רק שאצלי זה קיצוני משמע, אני נכנסת לדיכי ישר. מאידך אם הכל מסתדר אני במצב רוח מרומם. לפני יומיים קיבלתי מהרופא ציפרלקס וסיפרתי שהייתי בדיכי מספר שבועות בגלל ריב ושזה בא והולך, העיניין הוא שמאז הכל הסתדר ואני במצב רוח טוב. אני ממש ממש בלחץ מהלהתחיל תרופה כזו ולא יודעת אם בכלל כדאי כי עכשיו הכל בסדר.....
בנוסף, רציתי לדעת אם התרופה מדכאת רגש שלילי וחיובי כאחד ולא רק רגש שלילי. זה חשוב לי כי אני לא רוצה "לא להרגיש" או להיות אפתית ואדישה. אני אוהבת לשמוח ואם אני בתקופה הטובה שלי אני לא רוצה שזה ידכא לי את הרגש.
מה אני תריכה לעשות? מה דעתכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוחדת מכדורים
ד''ר אירנה נתנאל27/04/2010תמר שלום,
את לא מציינת איזה רופא נתן לך את התרופה. האם את במעקב פסיכיאטרי או שקיבלת את התרופה מרופא המשפחה? בכל אופן, הייתי מציעה לך לעבור טיפול פסיכולוגי / פסיכותרפיה כדי לפתח סיבולת ויכולת הכלה של רגשות שליליים בלי שזה ישפיע על מצב הרוח. פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT) יכולה מאוד לעזור לך לפתח מיומנויות של שליטה ברגש ולהיות פחות פגיעה מול הרגשות המציפים. CBT הינו טיפול קצר וממוקד והוכיח את עצמו כמאוד יעיל. בנוסף, אני מאוד ממליצה על התיעצות עם רופא פסיכיאטר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי אירנה
תמר28/04/2010קיבלתי את הכדורים מפסיכיאטר. בהתחלה הוא נתן לי ריאטלין מכיוון שהוא חשש שיש לי הפרעת קשב וריכוז. הריאטלין לי השפיע עליי כלל וסיפרתי לו שלקחתי אותו בזמן שהייתי מאוד מצוברחת בגלל ריבים עם בעלי ולכן גם ככה במהלך היום הייתי אובר "רגועה". ולכן הוא אמר שנראה לו שהמיקוד צריך להיות על המצב רוח הרע. מה שכן מאז חזרנו לתפקד בסדר והמצב רוח בסדר גמור (כמובן עד לפעם הבאה שנריב:-)
מה לדעתך כדאי לי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

