מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צבא ובעיות נפשיותחסוי,28/04/2010
קודם כל שלום.
אני נמצא בתסביך שאתם לא מבינים בכלל. אני כבר חצי שנה בצבא,רק סובל. בעיקר כי לא ראיתי בית. לפני כחודש וחצי, סיימתי קורס , והבטיחו לי להיות קרוב לבית. שיקרו עליי,ושלחו אותי לסוף העולם.
אני סובל מגיל קטן, מחרדה חברתית, ולכן קשה לי מאוד להתחבר, מאוד מאוד, ולכן אני קשור מדי , בצורה אובססיבית לבית. יש לי באמת בעיה נפשית,ואני לא סתם ממציא. כל מה שרציתי זה לשרת יומיות,והכל היה מסתדר. יש לי בעיה חמורה,והיא בעצם : הדרך שלי להתמודד עם דברים זה לברוח,לכן כמו שהבנתם , ברחתי אתמול מהבסיס כי אני לא יכול להיות שם. אני רק רוצה קרוב לבית!! עכשיו אני נפקד,ייכנס לכלא ויסתבך, וגם המשפחה לא מדברת אתי. אני ממש לבד. מה אני יכול לעשות??? אני בסך הכל רוצה לשרת קרוב לבית!!! ולעבור בסיס זה תהליך ארוך ומייגע,והבעיה היא שאני לא יכול להיות שם יותר מיום!! באמת שלא יכול... מה עליי לעשות????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חייל שלנו
+30/04/2010חייל יקר- רציתי רק לעודד אותך ולומר לך שהכל בחיים זמני ועובר, תן לעצמך זמן הסתגלות ותאמין לי שיהיה בסדר. בשלב ראשון תחזור לבסיס ותדבר עם המקדת שלך, זה אומנם חמור לפי חוקי צהל להחשב כעריק,אך לכל בעיה יש פיתרון- גם אם אתה לא רואה אותו עכשיו.
גם לי יש את הבעיה החברתית שציינת,וגם לי היה קשה בטירונות והקורס,ושירתתי רחוק מבהבעיה בסופו של דבר זה היה לטובה וזה הקנה לי הרבה ביטחון .
תן צ'אנס לעצמך- אתה חייב זאת לך - ואחרי שניסית והיה כזה גרוע- יהיה אפשרות לעשות משהו בנידון - וגם אם לא תנסה יש אפשרות להעביר אותך לקל"ב - אחרי הכל אתה לא החייל היחידי שסובל-תאמין לי! מבטיחה לך שיהיה טוב
תחזור לבסיס ותהייה חזק תוכיח לעצמך שאתה יכול -תתגבר על הפחדים יהיה בסדר.
שמור על עצמך חייל יקר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבא ובעיות נפשיות
ד''ר אירנה נתנאל03/05/2010שלום לך,
האם נסית לפנות למפקדים, לקב"ן?
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

