צבא ובעיות נפשיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צבא ובעיות נפשיות
    חסוי,
    28/04/2010

    קודם כל שלום.

    אני נמצא בתסביך שאתם לא מבינים בכלל. אני כבר חצי שנה בצבא,רק סובל. בעיקר כי לא ראיתי בית. לפני כחודש וחצי, סיימתי קורס , והבטיחו לי להיות קרוב לבית. שיקרו עליי,ושלחו אותי לסוף העולם.
    אני סובל מגיל קטן, מחרדה חברתית, ולכן קשה לי מאוד להתחבר, מאוד מאוד, ולכן אני קשור מדי , בצורה אובססיבית לבית. יש לי באמת בעיה נפשית,ואני לא סתם ממציא. כל מה שרציתי זה לשרת יומיות,והכל היה מסתדר. יש לי בעיה חמורה,והיא בעצם : הדרך שלי להתמודד עם דברים זה לברוח,לכן כמו שהבנתם , ברחתי אתמול מהבסיס כי אני לא יכול להיות שם. אני רק רוצה קרוב לבית!! עכשיו אני נפקד,ייכנס לכלא ויסתבך, וגם המשפחה לא מדברת אתי. אני ממש לבד. מה אני יכול לעשות??? אני בסך הכל רוצה לשרת קרוב לבית!!! ולעבור בסיס זה תהליך ארוך ומייגע,והבעיה היא שאני לא יכול להיות שם יותר מיום!! באמת שלא יכול... מה עליי לעשות????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צבא ובעיות נפשיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייל שלנו

    +
    30/04/2010

    חייל יקר- רציתי רק לעודד אותך ולומר לך שהכל בחיים זמני ועובר, תן לעצמך זמן הסתגלות ותאמין לי שיהיה בסדר. בשלב ראשון תחזור לבסיס ותדבר עם המקדת שלך, זה אומנם חמור לפי חוקי צהל להחשב כעריק,אך לכל בעיה יש פיתרון- גם אם אתה לא רואה אותו עכשיו.
    גם לי יש את הבעיה החברתית שציינת,וגם לי היה קשה בטירונות והקורס,ושירתתי רחוק מבהבעיה בסופו של דבר זה היה לטובה וזה הקנה לי הרבה ביטחון .
    תן צ'אנס לעצמך- אתה חייב זאת לך - ואחרי שניסית והיה כזה גרוע- יהיה אפשרות לעשות משהו בנידון - וגם אם לא תנסה יש אפשרות להעביר אותך לקל"ב - אחרי הכל אתה לא החייל היחידי שסובל-תאמין לי! מבטיחה לך שיהיה טוב
    תחזור לבסיס ותהייה חזק תוכיח לעצמך שאתה יכול -תתגבר על הפחדים יהיה בסדר.
    שמור על עצמך חייל יקר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צבא ובעיות נפשיות

    ד''ר אירנה נתנאל
    03/05/2010

    שלום לך,

    האם נסית לפנות למפקדים, לקב"ן?

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו