חייבת יעוץ.. תודה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חייבת יעוץ.. תודה
    מאיה
    06/05/2010

    שלום, לפני כמה שבועות בדרך מקרה פגשתי בחור מקסים שהכרתי עוד מתקופת התיכון, מיד בהתחלה הקשר ביננו היה מדהים ומוצלח, דיברנו על הרגשות שלנו והבנו שכנראה מצאנו את מה שחיפשנו כל השנים (אנחנו בני 30).. כבר מהפגישות הראשונות ביננו נפתחתו וסיפרנו אחד לשניה המון דברים על חיינו.. הוא סיפר לי שהוריו התגרשו לפני מספר שנים ושהם סיפרו לו כי החיים שלהם לא היום טובים יחד, שבעצם כל החיים שלהם הם לא היו מאושרים.. לפני כמה שנים הוא פתח עסק שמצליח מאוד והוא מאוד גאה בו.. אך לפני כשנתיים הוא התחיל להרגיש ממש רע ורצה למות הוא סיפר לי שהוא מטופל אצל פסיכולוג/ פסיכיאטר ולוקח כדורים נגד דיכאון זה לא הפחיד אותי השבועות איתו היו מדהימים ומהנים כפי שלא הרגשתי שנים, היחס שלו כלפיי היה מדהים ובעוצמות וברגש כל כך חזקים שגרמו לי כל הזמן לרצות להיות איתו.. התחלנו לדבר על כך שלא חשבנו שנרגיש כך שוב ושאם מה שאנחנו מרגישים וחווים ימשיך כך הדרך לחיים משותפים לא רחוקה.. כולם מסביב הרגישו שמשהו טוב קורה לשנינו.. לפני כמה ימים מישהו שחייב לו סכום כסף גדול והיה צריך להחזיר לו נעלם והוא לקח את זה למקום של אני פרייר רציתי לעשות טוב וניצלו אותי איך אני נותן כסף למישהו שאני לא כל כך מכיר מה זה אומר עליי זה יכול להרוס לי את המשפחה בעתיד אני כמו ההורים שלי דפוק לא מגיע לי להיות מאושר לא מגיע לי להיות בזוגיות טובה אסור לי להביא ילדים וכדומה.. ואז בבת אחת הכל השתנה הוא התרחק ממני וזה גרם לי ואני לא הבנתי מה קורה ניסיתי לדבר איתו והוא כל הזמן אמר שהוא חולה בנפש שהוא לא בריא שהוא דפוק שזה בגנים שלו..
    אני חוויתי משהו אחר ממנו כל השבועות האלו.. ביום שלישי בשיחה ביננו הוא ביקש שניקח חופש אחד מהשני ולא דבר כמה ימים אני אמרתי שאני לא חושבת שפתאום בעוד כמה ימים הוא יבין שהוא רוצה לחיות ומגיע לו להקים משפחה אך הוא ביקש להתקשר אליי בשבת.. זה קורע אותי.. אולי אני זאת שדפוקה שאני מוכנה כל כך להיות שם בשבילו.. האם בכלל אני אוכל להיות בשבילו.. לעזור.. לחיות חיים נורמליים??? יש לי רגשות מאוד חזקים אליו וניסתי להסביר לו שאני מוכנה להיות שם אם רק הוא יתן לי הוא אמר שזה יהיה אנוכי מצידו לבקש את זה ממני
    מה אפשר לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חייבת יעוץ.. תודה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייבת יעוץ.. תודה

    07/05/2010

    למאיה שלום
    אפשר להבין את מצוקתך. את חשה רגשי אהבה חזקים ורצון לעזור לו במצוקתו אך הוא מתרחק ודורש מרחב. זה קשה. אבל באהבה צריך 2 ואת צריכה לכבד את רצונותיו. מאוד חשוב שתתני לקצב המשותף להתקדם בדרך שאפשר. מאוד חשוב לא להיכנס לבהלה. סבלנות בדרך כלל נושאת פרי. נקווה שהוא ובין
    עד כמה הוא חשוב לך ויקבל את הקרבה שאת מציאה לו..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו