מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גמילה מקסנאגיסליאת07/05/2010
שלום רב,
לאחר חודשיים בהם אני חווה סימפטומים גופניים של נשימת יתר, כאבים באיזור הלב, ומספר אירועים של "כמעט התעלפות" בעיקר במצבי נהיגה, הגעתי לפסיכיאטר שאבחן אותי כסובלת מאגרופיה ורשם לי אסטו 10 מ"ג (שבוע חצי כדור ולאחר מכן כדור שלם) ובנוסף רשם לי אלפרליד 0.25 מ"ג ל"מצבי חירום".
לא סיפרתי לפסיכיאטר כי לפני כשנה היה לי מקרה דומה ופסיכיאטר אחר רשם לי פרוזאק (שלא לקחתי בסוף כי המצב עבר) וקסנאגיס 0.5 מ"ג לחירום. את הקסאנגיס לקחתי בזמן האחרון מידי פעם, כדור אחד ביום אבל לא מידי יום (רק שהיה לי קשה מאד עם המצב, השתמשתי סה"כ ב - 20 כדורים לכל התקופה של החודשיים). כמו כן, כשפניתי למיון לפני כחודשיים בהם הכל התחיל, לאחר התקף פאניקה (שהבנתי שהוא כזה מאוחר יותר), הפסיכיאטר שם רשם לי קסנקס XR 0.5 מ"ג פעמיים ביום, ולקחתי אותו במשך 6 ימים רצוף. שאלתי היא האם המינון והזמן שלקחתי את הכדורים האלה מעידים על התמכרות שמחייבת גמילה או שמדובר בלקיחה אקראית?? בימים האחרונים מצבי התדרדר ואני חווה את הסימפטומים בצורה חמורה יותר. אני אתחיל כעת את הטיפול באסטו ואשתדל להימנע מהאלפרליד. האם עלי להפסיק בהדרגה עם הקסנאגיס? האם אם בכל זאת ארצה לקחת אלפרליד, כיוון שהוא במינון נמוך יותר, זה ישפיע עלי? בתודה מראש וסליחה על האורך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גמילה מקסנאגיס
11/05/2010ליאת שלום.
זה נראה שאת סובלת מהתקפי חרדה. עליך לקחת טיפול באופן רצוף לתרופה יותר ערוכה כדי שגלי החרדה יפסיקו. קסנגיס, קסנקס ו אלפרליד הם אותה תרופה. רצוי להפסיק באופן הדרגתי. השימוש שאת עושה בתרופה לא עושה אותך "מכורה"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

