גמילה מקסנאגיס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מקסנאגיס
    ליאת
    07/05/2010

    שלום רב,

    לאחר חודשיים בהם אני חווה סימפטומים גופניים של נשימת יתר, כאבים באיזור הלב, ומספר אירועים של "כמעט התעלפות" בעיקר במצבי נהיגה, הגעתי לפסיכיאטר שאבחן אותי כסובלת מאגרופיה ורשם לי אסטו 10 מ"ג (שבוע חצי כדור ולאחר מכן כדור שלם) ובנוסף רשם לי אלפרליד 0.25 מ"ג ל"מצבי חירום".

    לא סיפרתי לפסיכיאטר כי לפני כשנה היה לי מקרה דומה ופסיכיאטר אחר רשם לי פרוזאק (שלא לקחתי בסוף כי המצב עבר) וקסנאגיס 0.5 מ"ג לחירום. את הקסאנגיס לקחתי בזמן האחרון מידי פעם, כדור אחד ביום אבל לא מידי יום (רק שהיה לי קשה מאד עם המצב, השתמשתי סה"כ ב - 20 כדורים לכל התקופה של החודשיים). כמו כן, כשפניתי למיון לפני כחודשיים בהם הכל התחיל, לאחר התקף פאניקה (שהבנתי שהוא כזה מאוחר יותר), הפסיכיאטר שם רשם לי קסנקס XR 0.5 מ"ג פעמיים ביום, ולקחתי אותו במשך 6 ימים רצוף. שאלתי היא האם המינון והזמן שלקחתי את הכדורים האלה מעידים על התמכרות שמחייבת גמילה או שמדובר בלקיחה אקראית?? בימים האחרונים מצבי התדרדר ואני חווה את הסימפטומים בצורה חמורה יותר. אני אתחיל כעת את הטיפול באסטו ואשתדל להימנע מהאלפרליד. האם עלי להפסיק בהדרגה עם הקסנאגיס? האם אם בכל זאת ארצה לקחת אלפרליד, כיוון שהוא במינון נמוך יותר, זה ישפיע עלי? בתודה מראש וסליחה על האורך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מקסנאגיס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מקסנאגיס

    11/05/2010

    ליאת שלום.
    זה נראה שאת סובלת מהתקפי חרדה. עליך לקחת טיפול באופן רצוף לתרופה יותר ערוכה כדי שגלי החרדה יפסיקו. קסנגיס, קסנקס ו אלפרליד הם אותה תרופה. רצוי להפסיק באופן הדרגתי. השימוש שאת עושה בתרופה לא עושה אותך "מכורה"

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו