שימוש בציפרלקס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שימוש בציפרלקס
    יוני
    08/05/2010

    שלום רב,
    אני משתמש בציפרלקס כבר שנתיים וחצי במינון של 20 מ"ג ליום.
    הסיבה ללקיחת הכדורים היא מחשבות טורדניות וחרדות קלות.
    אני מבקש לדעת האם מומלץ ליטול את התרופה לאורך תקופה ארוכה כזו - כמובן שאני במעקב של פסכיאטר. כמו כן, חשבתי להתחיל בתהליך של הפסקת הטיפול התרופתי וירדתי בשבוע האחרון למינון של 15 מ"ג ליום, אך לאחר מספר ימים החלטתי לחזור שוב לקחת 20 מ"ג ליום. פחדתי שללא הכדורים יחזרו המחשבות הטורדניות והחרדות.
    האם לאחר הפסקת הטיפול ניתן להתחיל שוב לקחת את הכדורים?
    האם לאחר הפסקת הטיפול הכדורים אני עלול לחזור לנקודת ההתחלה טרם תחילת הטיפול התרופתי. כמו כן, האם ניתן לקחת ציפרלקס במשך כל החיים

    תודה רבה

    י

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שימוש בציפרלקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש בציפרלקס

    ד''ר אירנה נתנאל
    10/05/2010

    יוני שלום,

    הדרך היעילה ביותר להתמודד עם מחשבות טורדניות הינה שילוב של טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). ניתן לשלב גם ביופידבק. טיפול CBT מאפשר לרכוש כלים ומיומנויות של שליטה בהתמודדות עם המחשבות. כלים אלה תורמים למניעת השנות של ההפרעה במידה ותחליט להוריד את התרופות. כשמפסיקים תרופות ללא CBT המצב חוזר להתחלה מהר מאוד ובצורה לגמרי לא נשלטת. אני מאוד ממליצה קודם כל לרכוש כלים של שליטה מירבית ורק לאחר מכן לשקול ניסיונות של הורדת מינון תרופתי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו