שאלה-OCD

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה-OCD
    ליאת
    11/05/2010

    שלום,

    היום הייתי בבדיקה פסיכאטרית שקבעה שיש לי OCD.

    הומלץ לי לקחת לוסטראל - בשבוע הראשון רבע כדור ליום, אחרי עוד כשבוע לעבור לחצי כדור ומשבוע שלישי לכדור. אחרי שבוע רביעי לבוא לביקורת.

    בנוסף קבלתי קלונקס , הפסיכיאטרית אמרה לי לקחת את הכדור רק במצבי חרדה קשים ולא בקביעות.

    השאלה שלי-

    האם טיפול בלוסטראל ובכלל תרופות פסיכאטריות אמורות בסופו של דבר לגרום לריפוי, כלומר לגרום לי לייצור סרטונין תקין (במקרה של הלוסטראל) כך שלא אצטרך לקחת יותר את הכדורים, או שהאם הפסקת הכדורים אחרי תקופה מסוימת שיש הקלה שוב תחזיר אותי למצב הקודםשל החרדות (מה גם שרק להפסיק את הכדור יכול לגרום לי לחרדה ולמחשבה שהנה שוב יחזרו החרדות בגלל זה ואולי זה מה שעלול לעורר אצלי מחדש את החרדות).

    תודה.

    ליאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה-OCD

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • OCD

    ד''ר אירנה נתנאל
    13/05/2010

    ליאת שלום,

    הדרך היעילה ביותר להתמודד עם OCD הינה שילוב של תרופות ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). טיפול CBT הינו קצר וממוקד במהלכו ניתן ללמוד כלים של שליטה בהווה וגם לטווח הארוך. כלים אלה יעזרו למנוע הישנות של ההפרעה בעתיד, במידה ותרצי להפסיק את התרופות. כשמפסיקים את התרופות אכן קיימת סכנה של הישנות ההפרעה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו