דיכאון דיסטמי...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון דיסטמי...
    ברוריה
    12/05/2010

    היי.


    אני צעירה בת 21. בזמן האחרון התחלתי להרגיש לא במיטבי מבחינה נפשית..וזאת לא הפעם הראשונה שזה קורה לי, זה קורה בתקופות מסויימות, לא יודעת בידיוק. מרגישה חרדה עמוקה כמעט על כל שטות.

    אז נכנסתי לאחד האתרים והתחלתי לברר על דכאונות ולצערי גיליתי שיש לי את כל הסימנים לדיכאון הדיסטמי. ומאז זה עוד יותר מלחיץ אותי, כי אף פעם לא חשבתי שאני חולה בדיכאון כי זה תמיד עבר באיזשהו שלב..אבל גם תמיד חזר, וכל פעם ברמה יותר קשה.

    אני כבר כמה ימים מסתובבת עם הדבר הזה ולא טוב לי בכלל, אני מרגישה על הפנים, מרגישה כאילו אני צריכה להתנצל על המצב רוח שלי. אני גם לא מצליחה לישון, הראש מפוצץ מחשבות.

    השאלה שלי היא: האם אפשר לטפל בזה באופן עצמאי, כאילו שאני יוכל לטפל בזה איכשהו לבד, מבלי פסיכולוגים,פסכיאטרים וכו..?

    מחכה לתשובה, דחוף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון דיסטמי...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון דיסטמי

    ד''ר אירנה נתנאל
    12/05/2010

    ברוריה שלום,

    אני מאוד לא ממליצה לעשות אבחנות לבד. כדאי לעשות אבנון מקצועי ומעמיק אצל רפוא פסיכיאטר. הדרך הטובה ביותר לטפל במצב היא שילוב של תרופות ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). במהלך CBT תוכלי ללמוד כלים ומיומנויות של שליטה במצב הרוח בהווה וגם לטווח הארוך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו