דיכאון וחרדה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון וחרדה
    בלה
    16/05/2010

    שלום לכם ,
    אני בחורה בת 42 וחצי,רווקה ללא ילדים .
    לפני כחודשיים נפתרה אימי שטיפלתי בה במסירות נפש. גם לפני המחלה עשינו הכול ביחד,
    נסענו לכל מיני מקומות וכו" , כאשר הגיע המחלה החלתי להילחם על בריאותה .

    אני בת יחידה , אז עכשיו נישארתי לבד בעולם הזה .
    וזה גורם לי כמובן לחרדה מאוד עמוקה , שאני השאר לבד ,
    ואין לי עם מי לדבר אפילו .

    כמובן מאוד מאוד קשה לי עכשיו,ואני לא יוצאת מזה פשוט .
    (כבר הייתי בפגישה 5 של טיפול אצל איזה יועצת פסיכיאטרית) - כאילו רק דיברים .
    ומה שיוצא זה שאני רק מדברת ומדברת והיא בקושי אומרת כמה מילים במהלך הפגישה .
    לא עוזר לי כלום הפגישות האלה , ואני יוצאת משם באותו מצה שאני נכנסת .

    אני בוכה בעבודה , בבית, בשבת בדרך כלל כשאני קמה - יש לי לחץ מאוד חזק בחזה צד שמאל,
    וכבר פעם שניה ככה . מודדת חום ולחץ דם - נראים תקינים .
    אומרים לי שזה כאב של נפש .
    בעבודה אני מסתובבת כמו זומבי , לא מדברת , לא מחיכת . לא איכפת לי משום דבר .
    רק עושה דברים שהם הכרח לעשות .
    אפילו אוכל שאני מכינה בערב - חצי נשאר על הצלחת .
    בזמן האחרון אני מצאתי את עצמי מבטה כעס - צועקת על אנשים .
    אבל בעיקר זה הכאב הזה , של צד שמאל בחזה שנובע מזה שאני בבוקר קמה לדירה ריקה
    ואני מתחילה לחשוב על כל מה שהיה ועל חרדה שאני השאר לבד .
    ההרגשה מאוד קשה , ואני פשוט לא יוצאת מזה .
    האם אני אחזור הי פעם שוב להיות אותה אישה עם שימחת חיים וחוש הומר שהייתי ?

    אני לא יודעת פשוט איך אני ייצא מזה ?
    איך לצאת מהמצב הזה ?

    הרי כל אחד עובר את זה בחיים , מוות הורים וכו" , אז איך הם מתגברים ?
    לי אין אף אחד שיתמוך , שידבר איתי , שיהיה איתי בדירה וכו" .

    אני במערבולת של מחשבות , מה יהיה \ מה לעשות , וגם אני אל צעירה שכל החיים לפני .
    ואנ גם בחורה שמנה , ולא כל הגברים כמובן רוצים אותי .

    אפילו היו מחשבות , למה אם כך אני חיה .
    בינתיים מה שמחזיק אותי ברוך השם זה עובדה וחתולים שלי .

    איך אני ייוצאת מזה ?
    איך קמים ?
    איך ממשיכים ?

    תודה רבה לכם מראש .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון וחרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון וחרדה

    20/05/2010

    לבלה שלום
    פרידה בעקבות מוות של אדם קרוב זה אחד מהמשברים הגדולים של האדם. את הית מאוד קשורה לאמה וכנראה גם לא פתחת מערכות יחסים תומכות מעבר לאמה. זה עושה את זה עוד יותר קשה. את גם מספרת על תסמינים שנראים כמו דיכאון. כדי לך לפנות לרופא כדי שהוא יקבע האם את זקוקה לטיפול נוגד דיכאון. בנוסך תחליפי מטפל. מטפל שלא משיב, שלא מנסה לעזור בכוונה, שלא תומך, הוא לא מטפל טוב. ואת תעבדי על עצמך, תתחילי לצאת, לפגוש אנשים, לעשות דברים שעושים לך טוב..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו