לא יודעת מה לעשות....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא יודעת מה לעשות....
    jחסוי
    18/05/2010

    ערב טוב וחג שמח! לא בטוחה שהגעתי מתאים אך אשאל בכל מקרה... אני בת 29. בריאה בדכ , מטבעי אני מקבלת דברים יותר מדי קרוב ללב ואחרי לידה (שהיתה מאוד טראוומטית נפשית ופיזית)נהיתי עוד יותר פגיעה מכל דבר קטן, בעבודה חדשה בתפקיד אחראי אני פשוט ממוטטת כי אני רגילה לתת מעצמי את המקסימום ואז שמתי לב שבחצי שנה אחרונה אנני פשוט כל הזמן חושבת אל העובדה עד כדי שיש לי לפני שינה דפיקות לב, ולא רק בדבר העבודה - כל דבר קטן שלא כשורה אני פשוט מקבלת התקפי חרדה התחלתי כבר לרדת במשקל בצורה דרסטית- האם אני צריכה לשתות כדורי הרגעה או לפנות לטיפול פסיכולוגי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא יודעת מה לעשות....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יודעת מה לעשות....

    20/05/2010

    שלום
    כאשר מרגישים לא טוב כדי לבדוק מדוע. לפעמים שינויים בחיים כמו לדאוג ליותר זמן פנוי, לזמן עם הבעל והילדים, יותר סיפוק ביחסים האינטימיים, יותר "לעשות כייף" עוזר מאוד. כאשר תכונות אישיות לא כ"כ קלות מתעצמות אחרי אירוע כזה או אחר, שווה לפנות למטפל לשוחח על זה, ולפעמים גם לבדוק את הנושא של טיפול תרופתי. את יכולה לקראו יותר על תופעות של דיכאון וחרדה באינטרנט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו