טיפול CBT

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול CBT
    נטע
    22/05/2010

    שבוע טוב...
    אני סובלת מהפרעת אכילה בולמיה נרבוזה מגיל 12 היום אני בת 28
    כרגע לא מטופלת בשום מקום...
    הייתי מאושפזת לפני שנה וחצי בבית חולים שיבא תל השומר וזה עזר רק ל-3 חודשים,לפני האישפוז הייתי בטיפול אמבולטורי ואובחן אצלי גם OCD-במשך האישפוז וחודשיים אחריו טופלתי בפלוטין,מינון של 40 מ"ג לא השפיע עליי ומינון של 60 מ"ג הכניס אותי ל"היי" מוגזם-הפסקתי על דעת עצמי וגם את המעקבים בתל השומר!!!
    התחלתי מעקבים בקופ"ח מאוחדת-יש מחלקה להפרעות אכילה
    מאז האישפוז שזה בעצם היה הטיפול הראשון שלי כל השנים-התחלתי לסבול גם מחרדות ודיכאון.
    אני מטופלת בקלונקס...שאני מרגישה צורך-אני לא במעקב.
    אני מחפשת מטפלת/מטפל CBT ובקופ"ח לא יכולים להגיד לי אם יש מטפל כזה ומי- וכרגע אין לי את היכולת לשלם לטיפול פרטי.
    רציתי לדעת אם מישהו יכול להפנות אותי-אני ממש צריכה עזרה דחוףףףףףףף
    אני כבר ממש חיה על קלונקס וישנה רוב הזמןןןןן


    שיהיה שבוע מקסיםםםםם :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול CBT

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצובה

    נטע
    23/05/2010

    אין לי שאלה מסויימת...
    סתם צריכה לרשום את מה שיש בלב כרגע!!!!
    אין לי כבר כוח!!!!
    אני 24 שעות עצובה,לא רוצה לעשות כלום,רק שאין לי ברירה ואני עושה בסבל רב!!!!!
    כל הזמן עם דמעות בעיניים וכל דבר הכי קטן מפיל אותי לשינה,לבכי,להתקף חרדה,לבולמוסים והקאות,לצומות של ימים שלמים/שבועות!!!!(יש לי הפרעת אכילה,בולמיה נרבוזה ו OCD בנוסף לכל הבעיות שלי)!!!!
    קשה לי עם זה-רוצה להיות נורמלית כמו כולם...למה זה לא יכול להיות????
    כולם שמחים סביבי,מאושרים,מחייכים,יוצאים,מבלים...ורק אני כל היום בבית!!!!!
    יש לי חבר ושאני איתו אני בבית וגם שאני איתו אני משכנעת אותו שעדיף להישאר בביתתתתתת
    כי אני לא אוהבת לצאת ולראות אנשים ורעש...הכל מעצבן אותי ומכניס אותי ללחץ!!!!!!

    מרגישה משוגעתתתתתתתתתתת
    אני היחדיה בעולם שמרגישה ככה!!!!! אני כל הזמן מנסה לחשוב שאני לא לבד-אבל מיד מגיעה למסקנה שאין מצב שאלוהים ברא כמה כמוני....משוגעים!!!!!!


    בא לי למות מזה שאני ככה...אני לא אתאבד או משהו כזה!!! אין מצב כי אני פחדנית בנוסף לכללללל
    אבל הרבה פעמים אני מבקשת מאלוהים שייקח אותי מהעולם!!!! אני מרגישה שאני מכבידה על ההורים,על החבר,על החברות(אני לא בקשר איתן-הן בקשר איתי)-בקיצור אני מפריעה בעולם הזה ויהיה יותר קל בלעדיי!!!!

    אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים לי....

    נטע
    23/05/2010

    למה אתם לא עונים לי??? אני ממש צריכה תשובהההההה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול CBT

    24/05/2010

    שלום
    כאשר את מתקשרת למטפל מרשימת המטפלים של הקופה את יכולה לבדוק איתו האם הוא מטפל בסגנון CBT . את נשמעת לא כ"כ טיב לכן תפני בהקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה

    Neta
    24/05/2010

    אכן המצב שלי בכלל לא טוב!!!!
    אני אנסה לברר...
    חשבתי לנסות לבדוק טיפול בבית חולים אבארבנל במרפאות חוץ...
    מה אתם אומר על זה???
    זה יכול לעזור???? אני מפחדת שיזיק לי להיות מטופלת שם

    המשך יום מקסים,נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו