מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפול CBTנטע22/05/2010
שבוע טוב...
אני סובלת מהפרעת אכילה בולמיה נרבוזה מגיל 12 היום אני בת 28
כרגע לא מטופלת בשום מקום...
הייתי מאושפזת לפני שנה וחצי בבית חולים שיבא תל השומר וזה עזר רק ל-3 חודשים,לפני האישפוז הייתי בטיפול אמבולטורי ואובחן אצלי גם OCD-במשך האישפוז וחודשיים אחריו טופלתי בפלוטין,מינון של 40 מ"ג לא השפיע עליי ומינון של 60 מ"ג הכניס אותי ל"היי" מוגזם-הפסקתי על דעת עצמי וגם את המעקבים בתל השומר!!!
התחלתי מעקבים בקופ"ח מאוחדת-יש מחלקה להפרעות אכילה
מאז האישפוז שזה בעצם היה הטיפול הראשון שלי כל השנים-התחלתי לסבול גם מחרדות ודיכאון.
אני מטופלת בקלונקס...שאני מרגישה צורך-אני לא במעקב.
אני מחפשת מטפלת/מטפל CBT ובקופ"ח לא יכולים להגיד לי אם יש מטפל כזה ומי- וכרגע אין לי את היכולת לשלם לטיפול פרטי.
רציתי לדעת אם מישהו יכול להפנות אותי-אני ממש צריכה עזרה דחוףףףףףףף
אני כבר ממש חיה על קלונקס וישנה רוב הזמןןןןן
שיהיה שבוע מקסיםםםםם :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצובה
נטע23/05/2010אין לי שאלה מסויימת...
סתם צריכה לרשום את מה שיש בלב כרגע!!!!
אין לי כבר כוח!!!!
אני 24 שעות עצובה,לא רוצה לעשות כלום,רק שאין לי ברירה ואני עושה בסבל רב!!!!!
כל הזמן עם דמעות בעיניים וכל דבר הכי קטן מפיל אותי לשינה,לבכי,להתקף חרדה,לבולמוסים והקאות,לצומות של ימים שלמים/שבועות!!!!(יש לי הפרעת אכילה,בולמיה נרבוזה ו OCD בנוסף לכל הבעיות שלי)!!!!
קשה לי עם זה-רוצה להיות נורמלית כמו כולם...למה זה לא יכול להיות????
כולם שמחים סביבי,מאושרים,מחייכים,יוצאים,מבלים...ורק אני כל היום בבית!!!!!
יש לי חבר ושאני איתו אני בבית וגם שאני איתו אני משכנעת אותו שעדיף להישאר בביתתתתתת
כי אני לא אוהבת לצאת ולראות אנשים ורעש...הכל מעצבן אותי ומכניס אותי ללחץ!!!!!!
מרגישה משוגעתתתתתתתתתתת
אני היחדיה בעולם שמרגישה ככה!!!!! אני כל הזמן מנסה לחשוב שאני לא לבד-אבל מיד מגיעה למסקנה שאין מצב שאלוהים ברא כמה כמוני....משוגעים!!!!!!
בא לי למות מזה שאני ככה...אני לא אתאבד או משהו כזה!!! אין מצב כי אני פחדנית בנוסף לכללללל
אבל הרבה פעמים אני מבקשת מאלוהים שייקח אותי מהעולם!!!! אני מרגישה שאני מכבידה על ההורים,על החבר,על החברות(אני לא בקשר איתן-הן בקשר איתי)-בקיצור אני מפריעה בעולם הזה ויהיה יותר קל בלעדיי!!!!
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים לי....
נטע23/05/2010למה אתם לא עונים לי??? אני ממש צריכה תשובהההההה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול CBT
24/05/2010שלום
כאשר את מתקשרת למטפל מרשימת המטפלים של הקופה את יכולה לבדוק איתו האם הוא מטפל בסגנון CBT . את נשמעת לא כ"כ טיב לכן תפני בהקדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
Neta24/05/2010אכן המצב שלי בכלל לא טוב!!!!
אני אנסה לברר...
חשבתי לנסות לבדוק טיפול בבית חולים אבארבנל במרפאות חוץ...
מה אתם אומר על זה???
זה יכול לעזור???? אני מפחדת שיזיק לי להיות מטופלת שם
המשך יום מקסים,נטע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

