חרדות ודאגות רבות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרדות ודאגות רבות
    דפנה
    25/05/2010

    אני בת 32 מובטלת מזה שנה וחצי.
    אני אקדמאית בעלת תואר 2 ובעבר ההיתי קריירסטית מצליחה.
    מאז לידת בני אני לא מצליחה לחזור למעגל התעסוקה, אני שולחת המון קורות חיים ולא חוזרים אלי.
    קורות החיים שלי טובים ומקצועיים זאת לא נראית לי הבעיה.

    מאז ומתמיד ההיתי טפוס דאגן וקצת חרדתי ופחדתי מחושך לאחרונה זה החמיר בצורה קיצונית, אני כל הזמן חשה פחדים ואני דואגת שמשהו רע לא יקרה לי או לבני משפחתי. (נבואה שמגשימה את עצמה :) ) .
    בנוסף אני ממש מגבילה את בן זוגי מכייון שאני כל כך מפחדת להישאר לבד בלילה אז אני משתדלת להימנע מכך, על לישון לבד בלילה (בלי בעלי היקר) אין מה לדבר בכלל...

    אודה לכם מאוד אם תכוונו אותי לאן לפנות והאם יש אפשרות לעזור לי
    נורא לחיות כך כשהראש תמיד בפחדים ומחשבות...

    דפנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדות ודאגות רבות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: דפנה

    ד''ר אלונה גוברמן
    27/05/2010

    לדפנה שלום.
    . מזל טוב להולדת התינוקת!
    כדי לתת אבחנה מדויקת נדרשת בחינה מעמיקה של מצבך. דיכאון וחרדות אחרי לידה הינה תופעות שכיחות יחסית אשר דורשות טיפול. נשים רבות מתנסות במצבים דיכאוניים וחרדתיים לאחר הלידה.
    אני מאוד ממליצה לך לפנות לפסיכיאטר בהקדם לאבחון והמלצה על טיפול. את מוזמנת לפנות לאחד המומחים בקליניקה שלנו .
    תרגישי טוב,
    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו