........

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ........
    חרדות ופחדים
    25/05/2010

    שלום אני בת 24 ויש לי המון המון המון חרדות כול דבר קטן מפחיד אותי מפחיד אותי לחלות שיקרה לי משהו רע כשאני שומעת על אושר של אחרים אני מרגישה מגעיל ומתבאסת מזה כאילו למה לי זה לא קורה למרות שיש לי חבר אוהבת דואג מפנק אני מרגישה שאני מתחרפנת כול דבר הכי קטן מעצבן אותי מצורה שישר יש לי מחשבות שלילות ומפחידות אני מנסה להדחיק אותה ולא לחשוב ואני לא מצליחה רוב הזמן אני עצובה הפכתי להיות בן אדם כבד אין לי חשק לצאת מהביתתת מעדיפה לישון ולשכוח מהבעיות והחרדות המפחידות הללו אני רוצה להפסיק להרגיש ככה אני לפני כול דבר קטן שאני צריכה לעשות להחליט ישר אני נתקפת חרדה ופחד ועולות לי מחשבות מפחידות מה עושים כדי להיפטר מזה?. האם זה נחשב לדיכאון?? אני מרגישה שאני מאבדת שליטה על החיים שלי אני רוצה להיות מאושרת
    לפעמיים יש לי מחשבות שחס וחלילה אני לא אוכל להיכנס להריון זה מפחיד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ........

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדות ופחדים

    ד''ר אירנה נתנאל
    27/05/2010

    שלום לך,

    אני מאוד ממליצה לך להתיעץ עם רופא פסיכיאטר. בנוסף, הדרך היעילה ביותר להתמודד עם חרדות ועם דיכאון הינו שילוב של תרופות ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). ניתן לשלב גם ביופידבק. טיפול CBT הינו קצר וממוקד ובמהלכו ניתן ללמוד כלים של שליטה בחרדה בהווה וגם לטווח הארוך.

    תרגישי טוב,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו