בקשה לייעוץ ועזרה דחוף!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בקשה לייעוץ ועזרה דחוף!!!!
    מיטל
    27/05/2010

    אני בת 33 ומהקיץ האחרון (אוגוסט 2009) התחלתי לסבול מחוסר שינה,לא יכולה להביע רגשות( לא כעס,לא בכי,לא לצחוק,לא להתרגז).כמו כן אני לא מרגישה רעב או שובע, צמאון. בנוסף גם אחרי פעילות גופנית מאומצת- אני לא מתעייפת. יש לי תחושה של "מחנק",כמו משהו שתקוע בגרון.
    אבחנה ראשונית היתה דכאון קל, לאחר מכן היה חשד לסכיזופרניה סימפלקס.לבסוף הוחלט שאני סובלת מדכאון מגורי עמיד בפני תרופות ( קיבלתי ויאפקס לאורך תק' ממושכת,ציפרלקס כמה חודשים, אינוגה שמאוחר יותר הוחלפה לזיפרקסה,ליתיום).לאחרונה אושפזתי בלב השרון למשך 4 חודשים ושם טופלתי בחשמל 13 פעמים וטיפול תרופתי- סרקוואל. וכעת אני לוקחת מירו 30 מ"ג ו1 בונדורמין לשינה ( ומתעוררת ב 4 לפנות בוקר).
    האם פגשתם אנשים שדיווחו על תופעות דומות? האם התסמינים שלי הם חריגים? !!!( לדברי הפסיכיאטר בביח השרון הם לא שמעו על מקרה כמו שלי)
    מה אני יכולה לעשות עוד שלא עשיתי? ( כמו כן ניסיתי טיפול פסיכולוגיאצל מס' ממוחים וגם זה לא עזר לקהות החושים שאני מתמודדת איתה)
    מתחננת לעזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקשה לייעוץ ועזרה דחוף!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: מיטל

    ד''ר אלונה גוברמן
    29/05/2010

    שלום. נראה שמצבך מורכב. על מנת לקבל תשובה מעמיקה תצתרכי להגיעה לפסיכיאטר. היום קיימים מרכזים עם אשר משתמשים בטיפולים מודרניים בדיכאון עמיד, בין היתר- טיפול בגרייה מגנטית עם שילוב של תרפיה קוגניטיבית התנהגותית. לקבלת מידע על אפשריות בקבלת טיפול מסוג זה תפני לטלפונים המופעיים בקותרת הפורום.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לייעוץ דחוף!!!

    מיטל
    30/05/2010

    שלום שוב,
    כבר הייתי בעבר אצל פרופ גרינהאוס והטיפול התרופתי שהמליץ בזמנו לא עזר ( ויאפקס במינון גבוה 375מ"ג ,זיפרקסה וליתיום).
    האם עליי לחזור אליו שוב לייעוץ?
    לא ענית לשאלתי -האם פגשתם אנשים עם תופעות כמו שאני מדווחת?
    כמה זמן דרוש הפסקה בין ECT כדי שאוכל לעבור גריה מגנטית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: מיטל

    ד''ר אלונה גוברמן
    30/05/2010

    למיטל שלום. אני כן ממליצה לחזור לרופא המטפל שלך ולקבל תשובות לכל השאלותך.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו