מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בקשה לייעוץ ועזרה דחוף!!!!מיטל27/05/2010
אני בת 33 ומהקיץ האחרון (אוגוסט 2009) התחלתי לסבול מחוסר שינה,לא יכולה להביע רגשות( לא כעס,לא בכי,לא לצחוק,לא להתרגז).כמו כן אני לא מרגישה רעב או שובע, צמאון. בנוסף גם אחרי פעילות גופנית מאומצת- אני לא מתעייפת. יש לי תחושה של "מחנק",כמו משהו שתקוע בגרון.
אבחנה ראשונית היתה דכאון קל, לאחר מכן היה חשד לסכיזופרניה סימפלקס.לבסוף הוחלט שאני סובלת מדכאון מגורי עמיד בפני תרופות ( קיבלתי ויאפקס לאורך תק' ממושכת,ציפרלקס כמה חודשים, אינוגה שמאוחר יותר הוחלפה לזיפרקסה,ליתיום).לאחרונה אושפזתי בלב השרון למשך 4 חודשים ושם טופלתי בחשמל 13 פעמים וטיפול תרופתי- סרקוואל. וכעת אני לוקחת מירו 30 מ"ג ו1 בונדורמין לשינה ( ומתעוררת ב 4 לפנות בוקר).
האם פגשתם אנשים שדיווחו על תופעות דומות? האם התסמינים שלי הם חריגים? !!!( לדברי הפסיכיאטר בביח השרון הם לא שמעו על מקרה כמו שלי)
מה אני יכולה לעשות עוד שלא עשיתי? ( כמו כן ניסיתי טיפול פסיכולוגיאצל מס' ממוחים וגם זה לא עזר לקהות החושים שאני מתמודדת איתה)
מתחננת לעזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: מיטל
ד''ר אלונה גוברמן29/05/2010שלום. נראה שמצבך מורכב. על מנת לקבל תשובה מעמיקה תצתרכי להגיעה לפסיכיאטר. היום קיימים מרכזים עם אשר משתמשים בטיפולים מודרניים בדיכאון עמיד, בין היתר- טיפול בגרייה מגנטית עם שילוב של תרפיה קוגניטיבית התנהגותית. לקבלת מידע על אפשריות בקבלת טיפול מסוג זה תפני לטלפונים המופעיים בקותרת הפורום.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזקוקה לייעוץ דחוף!!!
מיטל30/05/2010שלום שוב,
כבר הייתי בעבר אצל פרופ גרינהאוס והטיפול התרופתי שהמליץ בזמנו לא עזר ( ויאפקס במינון גבוה 375מ"ג ,זיפרקסה וליתיום).
האם עליי לחזור אליו שוב לייעוץ?
לא ענית לשאלתי -האם פגשתם אנשים עם תופעות כמו שאני מדווחת?
כמה זמן דרוש הפסקה בין ECT כדי שאוכל לעבור גריה מגנטית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההודעה של: מיטל
ד''ר אלונה גוברמן30/05/2010למיטל שלום. אני כן ממליצה לחזור לרופא המטפל שלך ולקבל תשובות לכל השאלותך.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

