מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סימבלתא הפסיקה לספק את הסחורההסובל30/05/2010
בשנתיים האחרונות לקחתי מידי יום 90 מ"ג סימבלתא והייתי ממש\ חסר דיכאון עד כי חשבתי אפילו אולי להפסיק את נטילת התרופה הפסיכיאטרית. כמובן שבעצת הרופא לא הפסקתי, אך לאחרונה חזרו לי התופעות הדיכאוניות בגדול, כאילו הגוף התרגל כבר לפעולת התרופה וחדל מלהגיב. בעצ ת הרופא הגדלתי את המינון ל120 מ"גיומי ואחכ' אפילו הוספתי 2 כדורי ליתיום לחיזוק. המצב שופר קמעה, אך עדיין אני מרגיש בדיכדוך במשך רוב שעות היום, כעת הוא מציע לי להוסיף וולבוטרין (זייבן) ואני תוהה האם אין זה כבר עירבוב גדול מידיי שיתן לי שלל תופעות לוואי.האם לא כדאי פשוט לעבור לכדור אחר ציפרלקס או פרוזק, אולי השינוי בסוג יעשה את העבודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לך
ליאת30/05/2010מזדהה איתך אבל אל תתיאש
אני יכולה לנסות להציע דווקא אולי לשקול לעבור לתרופה עדיין במשפחה של SNRI שעוזרת -ויפאקס כי לי היה משהו דומה והתרופה הצילה אותה, היא גם פחות יקרה מסיבלתא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסימבלתא הפסיקה לספק את הסחורה
05/06/2010לשום
קשה לתת תשובה לאשר אתה שואל מאחר וזה תלוי במצב הקליני שלך. בהחלט כדי לשקול להחליף תרופה כאשר היא מפסיקה לפעול. אפילו אפשר לחשוב לחזור אליה אחרי תקופה ואז בדרך כלל התרופה פועלת שוב. אבל חיזוק על ידי תרופה אחרת גם מקובל. מה שיקבע זה המצב הקליני שלך. עם הוא משמעותי הנטייה היא לתת שילוב של תרופות. אם הוא מצב סביר אפשר לעבור לטיפול בודד אחר..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

