גילו אצלי סרטן השד מה עושים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גילו אצלי סרטן השד מה עושים
    אנה
    01/06/2010

    אני חייבת למצוא מקום לפרוק את התסכול המחליא הזה מתוכי. אני מסתובבת במעגל חסר מוצא בתוך תוכי, מדוכאת מעצם היותי-עצמי. העצב אופף את כולי ומדכא כל נים בהווייתי. ועכשיו סיפרו לי שלא אוכל להמשיך לקחת את הכדורים שלקחתי עד עכשיו. מסתבר שיש חומרים משהו עם הSSRI שלא מאפשר לקחת אותם בשילוב עם הטיפול בסרטן השד שיש לי,זה מסוכן. כל הצרות ניתחות על ראשי באחת ואני אובדת עצות.מתפגרת ממש! מה אני עושה עכשיו. מה מכאן? בעלי כבר לא מסוגל להכיל את התוגה והצער ודוחק בי לבדוק אפשרויות ואני במקום לגשת לרופא מדברת אל דמויות וירטואליות... סלחו לי אם הדבקתי אתכם בעצב שלי. סליחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיתרון בלתי יאומן

    הסובל
    01/06/2010

    כאחד שעבר דיכאון קליני חריף בעיקבות אירוע מוחי, אני יכול להמליץ לך מניסיוני על איזו הילרית הגרה במודיעין שהעבירה לי אותו פעמיים, בנגיעת אצבע בראשי,. ואני הייתי הטיפוס הכי ציניקן שאינו נוטה להאמין בכאלו במחשבה כי כוום שרלטמים, אך ברוב יאושי ומאחר והציע בתחילה לטפל בי ללא תשלום התפתייתי לתת לזה צ'אנס. אבל איתה זה עבד לאחר שני מפגשים, משהו התאזן בכימיכלים אצלי במוח והדיכאון פג ואפילו הוחלף בהרגשת התעלות ומיקוד....לא יאומן כי יסופר, אבל אני נשבע כי זה אכן קרה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו