אני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני
    מישהי
    09/06/2010

    אני ידועה כמישהי בעלת ביטחון עצמי לא הכי גבוה... אבל תקופה ארוכה הצלחתי להחזיק את העצמי ולקבל את ופחות לחשוב כך... בשבוע האחרון הופיע אצלי תופעה מעצבנת מוזרה
    כשאני מדןברת עם אנשים אני מרגישה ביטחון מלא אבל כשאני מדברת אני מוצאת את עצמי עוקבת אחריי דבריי דבר הגורם לי להתבלבל במילים.... לא לבטא אותם נכון ולהיראתות כחסרת ביטחון למרות שאני בכלל לא כזאת.... האותיות צ' וס' מתבטאות אצלי בצורה מוזרה ואני מרגישה מלאכותית.. ולא בא לי לדבר... בא לי לשתוק אני במרגישה כאילו אני מתאמצת... כאילו אני לא טבעית... וזה מחרפן אותי זה משגע אותי זה עוד יותר מוריד לי את הערך עצמי את הביטחון את הכלללל.... אני לא יודעת מה לעשות כדי להרגיש אחרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: אני

    ד''ר אלונה גוברמן
    12/06/2010

    שלום. לצערי, דרך הפורום בלתי אפשרי לאבחן ולהמליץ על טיפול ועזרה. לצורך זה נדרש אבחון מעמיק ומקוצועי של מצבך תוך הכרות איתך. אני ממליצה לפנות לפסיכיאטר או פסיכולוג לצורך איבחון ובחירת הטיפול.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו