אניייייי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אניייייי
    נטע
    20/06/2010

    אני בת 28...
    אני בדיכאוןןן
    לא רוצה לעשות כלום
    לא עובדת כבר שלושה שבועות מבחירה (עדיין מחכים לי שאני אבוא)
    כל היום בוכה!!!
    מתלוננת!!!!
    סובלת!!!
    רבה עם כולם סביבי!!!
    בולמוסים והקאות!!!!-5 פעמים ביום ויותר (סובלת מהפרעת אכילה)
    אני במצב של ייאוששששש
    צריכה הלוואה של 30,000 ש"ח כדי לאזן את עצמי ולא מצליחה להשיג וזה ממוטט אותי פשוט מכניס אותי למצב הזה שאני נמצאת בו כבר 3 שבועות!!!!
    אם אני אקבל את ההלוואה הזאת אני אתאזן קצת ויהיה לי יותר קל כל חודש ואני אצליח לצאת מהבית של ההורים-מה שגורם לי להיות עוד יותר חולה כי כולם גרים כאן (יש עוד שתי דירות בחצר אח אחד גר שם עם גיסתי השטן ושני הילדים ועוד אח בדירה אחרת עם אשתו)
    בא לי למותתתתתתת אני מגיעה למצב שאין לי למה לחיותתתתתתתת
    אני לא אתאבד או משהו כזה...אבל כן אני מבקשת מאלוהים כל יום שייקח אותי מהעולם הזהההההה
    זה לא עוזר!!!
    מה עושים???????????????
    איך יוצאים מהמצב הזה??????????
    איך מתגברים על מצבים כאלה בלי להיכנס לייאוש!!!!!!!
    אין לי כוחות אפילו ללכת לטיפוללללללל פשוט אין לי כוח לצאת מהביתתתתתת
    כל היום במחשב!!!! במיטה בחדר!!!!!!!!!!!!1

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אניייייי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של:

    ד''ר אלונה גוברמן
    22/06/2010

    לנטה שלום. מתיאורך די מבולבל אך כניראה מבטה את מצבך הנפשי ואת את מצוקתך . ברור שהמצב הוא די מורכב ולכן במקום להשאר ביאוש עליך לפנות בהקדם לפסיכיאטר אשר אחרי איבחון והארכת את כל הגורמים המביעים לפגיעה ליכולת התפקוד אשקול שילוב של טיפול תרופתי (במידת הצורך) ותרפיה קוגניטיבית התנהגותית אשר לדעתי יכול לשפר את מצבך.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    נטע
    22/06/2010

    תודה על התגובה...

    אני רוצה ללכת לפסיכיאטר אבל הם שולחים אותי כל הזמן לפסיכיאטר של ה.אכילה ואני ממש לא מעוניינת להיות מטופלת שוב בהפרעות אכילה,אלא,רוצה לטפל בדיכאון שלי ובלחץ ולא בהפרעת אכילה...
    כרגע אני בקשר עם קואצ'רית שזה עוזר לי הרבה יותר מהטיפול שהייתי בו בהפרעת אכילה...מקווה שזה יעזור!!!
    אני יודעת שאני צריכה טיפול תרופתי ורוצה להיפגש עם פסיכיטאר אבל לא במחלקה להפרעת אכילה!!!
    את יכולה להמליץ לי על מישהו-אין לי הרבה כסף כרגע!!!

    תודה
    נטע

    את יכולה להמליץ לי על פסיכיאטר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של:

    ד''ר אלונה גוברמן
    22/06/2010

    שלום. את יכולה לפנות לתחנה או מרפאת לבריאות הנפש באזור מגוריך או לפסיכיאטר בקופת חולים -טיפולים בחינם.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו