דיכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון
    נופר 20
    20/06/2010

    לפני 3 שנים חוויתי דיכאון בלי שום סיבה ולקחתי פלוטין (שנה בערך) ניסיתי להבין למה היה לי את הדיכאון ועדיין (אחרי 3 שנים) לא הבנתי, לאחרונה חזר לי שוב הדיכאון הזה הדבר היחיד שיכול להיות זה בגלל שלקחתי באותה תקופה רואקוטן נגד אקנה.. אז רציתי לשאול מה הסיכויים שזה מהראקוטן?
    האם יש בדיקה שבודקת חוסר סרוטונין במוח?
    ואני ממש לא רוצה לחזור לקחת כדורים נגד דיכאון איזה עוד דברים אפשר לעשות כדאי לצאת מהמצב הזה, שמעתי על אומגה 3, ויטמין B?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: נופר

    ד''ר אלונה גוברמן
    22/06/2010

    שלום. אחד מהתופעות לוואי של רואקוטן -ההוא גורם ל הופעת תסמינים חרדתיים ודיכאוניים במיוחד שבעבר היה מאורה דיכאונית ונדרש טיפול בנוגד דיכאון ולכן מומלץ בכל מקרה להפסיק לטול את התרופה. כתחליף לרואקוטן תנסי לפנות לרופואה משלימה (הומאופטיה , תזונה , דיכור)
    אני ממליצה שבכל מקרה כדעי לחזור לנוגד דיכאון על מינת למנוע התפתחות לרע במצבך הנפשי. אני מנעה מלהמליץ על תכשיר על נוגד דיכאון כיכדי להתחיל את הטיפול אחר בדיקה של רופאה משפחה או פסיכיאטר.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו