זיפרקסה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זיפרקסה
    אורית
    21/06/2010

    שלום, הייתי בייעוץ אצל פסיכיאטר עקב התקפי חרדה שחזרו לי לאחר הפסקה של שנה מטיפול ברסיטל. התחלתי לקחת רסיטל לפני כחודשיים ועקב שינוי לא נכון במינונים(שניתן לי בהמלצת רופא המשפחה) עדיין השפעת רסיטל איננה מקסימלית.
    הפסיכיאטר נתן לי לבינתיים זיפרקסיה רבע כדור משמע 1.25 מ"ג כל יום.
    כבר כמה ימים שיש הקלה מסויימת במצב אך אני מרגישה כאילו יש לי התקף חרדה שעוד שניה מתפרץ אך נבלם, בנוסף יש לי מן תחושה מוזרה בראש- לחץ של כאב שאם אני לא חושבת עליו הוא לא ממש מפריע לתיפקוד היומיומי.
    שאלתי היא- האם כדאי לקחת את הכדור זיפרקסה כל יום? האם יש תופעות של גמילה מהכדור?
    כמה זמן כדאי לחכות עד להעלאת מינון מקסימלי ברסיטל?(הכוונה ל40 מ"ג שפעם עזר לי).
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זיפרקסה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זיפרקסה

    ד''ר אירנה נתנאל
    22/06/2010

    שלום לך,

    זיפרקסה נוטלים כל יום כמו רסיטל. היא איננה ממכרת וניתן להפסיקה ללא שוב בעיה, כמובן בהתיעצות עם הרופא המטפל. רסיטל כדאי לעלות באופן הדרגתי מאוד (למשל, רבע כדור בשבוע עד שמגיעים למינון הטיפולי).
    חשוב להתיעץ עפ פסיכיאטר ולא עם רופא משפחה.
    תרגישי טוב,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו