מתגייס עוד חודש ויש לי תחושה מוזרה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתגייס עוד חודש ויש לי תחושה מוזרה.
    מתגייס
    30/06/2010

    שלום.
    אני נער בן 20 שאמור להתגייס ליחידה קרבית בחודש הקרוב.
    אני בטוח שמספר פעמים בחיים שלי עברתי התקפי חרדה. זה תמים מלווה בפחד איום, זיעה, אי יכולת לישון, רעד בכל הגוף, צמרמורת ובעיקר בחילות.
    זה קורה לי בכל מיני מצבים שונים, בדרך כלל זה שבמצבים שנראים כמו חוסר אונים.
    במקומות חדשים, כשאני לא אוכל למשך זמן מסויים, כשאני לא ישן, כשמתחיל לכאוב לי הראש או דברים מהסוג הזה..
    יש מקרים שההתקף ממש חזק ויש מקרים שהוא רק לכמה רגעים.
    הבעיה הנוכחית שלי היא שאני מתגייס בעוד חודש, וכבר מעכשיו מגיעים לי התקפי חרדה מאוד מאוד חזקים.
    אני לא מצליח לישון, יש לי בחילה נוראית, ובעיקר בעיקר תחושה נורא נורא רעה.
    אני ממש ממש לא יודע מה לעשות.
    חשוב לי לציין שהשירות בצה"ל חשוב לי מאוד! ואני לא רוצה לוותר עליו בגלל איזה שהיא בעיה חולפת.
    השאלה שלי היא האם יש איזה שהיא דרך להתגבר על התחושה הנוראית הזאת, או שפשוט להתגייס איתה, לסבול כמה חודשים עד שאני אסתגל למקום החדש(אם בכלל) ואז להמשיך את חיי כרגיל.

    תודה רבה והמשך יום נעים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתגייס עוד חודש ויש לי תחושה מוזרה.

    03/07/2010

    שלום
    יפה שאתה מנסה להתגבר ולשרת!! וגם קרבי!!!
    עליך לבדוק את הקשר בין המחשבות שלך (פחד, אי וודאות, ועוד) והחרדה. תשתמש וטכניקה של מחשבות מרגיעות או של פעילות פיזית או של חסכת הדעת מהנושא המפריע. אפשר להעזר גם מכדורי הרגעה רגילים כמו קלמנרווין או רגיעון. תצליח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו