העברה מ-רסיטל ל -ציפרלקס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • העברה מ-רסיטל ל -ציפרלקס
    איריס
    30/06/2010

    שלום!
    אני סובלת מדיכאון-חרדה כבר כ-8 שנים. במשך 8 שנים אלו לקחתי כדורי "רסיטל", אך בשלושה חודשים אחרונים התחלתי להרגיש שהמצב הולך ומחמיר. היו כמה פעמים ששככתי ליטול כדור אבל זה לא קרה יותר מ - פעמיים בחודש. בפעם ראשונה לפני חודש פניתי לפסיכיאטר, שהמליץ על החלפת כדורים ל - ציפרלקס. למרות המלצה עד היום לא עברתי ל-ציפרלקס, משהו עוצר אותי. אתמול היה לי התקף ממש לא נעים. לא יודעת מה לעשות. אפשר הסבר מורחב יותר על ציברלקס? האם זה כדור יותר חזק? לא כל כך בא לי לעבור לכדורים יותר חזקים. האם יש סיכוי לצאת ממצבי דיכאון ולהפסיק מתישהו כדורים, או שזה לכל החיים?
    אודה על תשובתכם .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    העברה מ-רסיטל ל -ציפרלקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברה מ-רסיטל ל -ציפרלקס

    03/07/2010

    שלום
    צ'פרלקס ורסיטל מאוד דומים (למעשה הם כמו אחים כימיים) לכן אין הרבה הגיון לעבור מאחד לשני. יש תרופות אחרות מאותה קבוצה. עם עוברים כדי לתרופה אחרת. אין להתייחס לתרופות כ"חזקות" או "חלשות". יש תרופות שמתאימות וכאלו שלא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו