הוספת וייפקס לוולבוטרין וללמיקטל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הוספת וייפקס לוולבוטרין וללמיקטל
    אלי
    01/07/2010



    שלום לכולם! מזה כשמונה שנים אני לוקח וייפקס 150 מל( 75 +75 )ולמיקטל 100 מל(עקב מאנייה דיפרסייה ) לפני כשבועיים ביקרתי אצל הרופא בתל השומר וביקשתי להחליף את הוייפקס לוולבוטרין,ואכן הרופא החליף לי ל150 מל וולבוטרין והעלה לי את הלמיקטל ל150 מל. הבעיה היא שעד ליפני שבוע היו לי סחרחורות ובחילות מאוד קשות ואז התחלתי לקחת חצי כדור וייפקס 75 (מקריאה באינטרנט הבנתי שהפסקה של וייפקס גורמת לתופעות הנל) וזה מאוד עזר לי,והיום אני על רבע כדור בשאיפה לרדת מהוייפקס לגמרי,שאלתי היא האים הוולבוטרין לא מיתנגש עם הלמיקטל והוייפקס (יש רופאים שסבורים שהוולבוטרין (על בסיס זייבן)מסוכן לשלב אותו עם תרופות פסיכיאטריות נוספות . שאלה נוספת,האם להמשיך עם הרבע כדור וייפקס ואולי אפילו פחות מרבע עד להעלמת תופעות הלוואי בתודה מראש אלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספת וייפקס לוולבוטרין וללמיקטל

    03/07/2010

    שלום
    אפשר לשלב את התרופות שאלו ללא בעיה תוך הזהירות הרגילה שמחויבת מלקיחה של מספר כדורים בו זמנית. את יכולה גם לבדוק את הרמה של למיקטל בדם כדי לוודא שאת נמצאת בתווך הטיפולי של התרופה. הירידה מוויאפקס לפעמים קשה לכן כדי לעשות את זה באופן מאוד הדרגתי. אפשר להמשיך ב רגע כדור מספר שבועות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו