חוסר תחושת שייכות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר תחושת שייכות
    מיואשת
    01/07/2010

    אני בת 21 ותמיד היו לי חברות סביבי משפחה גג מעל הראש ועל פני השטח שום דבר לא חסר.אבל תמיד יש לי את התחושה שמשהו כן חסר-תחושת שייכות,תחושה של קבלה מהסביבה.זה מתחיל עם המשפחה שלי שאני פשוט מרגישה חוסר זיקה חוסר הנאה להיות איתם-והם לא אנשים רעים אני די בטוחה שהבעיה היא אצלי-זה ממשיך לכשאני נכנסת לקבוצה חדשה של אנשים אני לא מצליחה להפתח אליהם לא מרגישה בנוח בעור של עצמי ומרגישה שכולם רק בוחנים אותי ושופטים אותי.אני כן בןאדם חברותי בדרך כלל..
    אני לא מצליחה להתנער מהתחושות האלה של ניכור ושל קנאה לאנשים סביבי שכן מרגישים בכיף עם המשפחות שלהם ויש להם סביבה תומכת וטוב להם-זו כבר נהיית קנאה בלתי נשלטת בכל דבר בכל קום.
    יש לכם עצה בשבילי להתמודדות? לשינוי המצב? לשינוי התחושות המעיקות האלה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר תחושת שייכות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר תחושת שייכות

    03/07/2010

    שלום
    אני ממליץ לך לקראו על טיפול פסיכולוגי באתר שלנו במיוחד על טיפול קוגניטיסי התנהגותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו