בעל בדיכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעל בדיכאון
    אגם
    03/07/2010

    היי אנחנו זוג בשנות השלושים פלוב ויש לנו ילדה בת 3,
    היחיסים בינינו הם גרועים וחייבים להיפסק(קשה לי לעשות את מהלך הגירושין אני מאוד חלשת אופי) גם בבית עם הוריו היחסים הם קשים לסירוגין.
    במצבי לחץ ומריבות (שהן על תקן יום יומי) הוא נישבר וזורק לי כל מיני פצות והשבוע זה כבר עבר כל גבול הוא אמר שהרבה פעמיים הוא חשב לירות לעצמו כדור בראש ולהשאיר לי מכתב.
    הוא לא מוכן לדבר עם אף אחד ולא לקבל טיפול מה אני עושה??????????
    אני ממש בטראומה ולא יודעת מה לעשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעל בדיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעל בדיכאון

    ד''ר אירנה נתנאל
    05/07/2010

    אגם שלום,

    דיכאון של בעלך ואיומי התאבדות הם לא רק הבעיה שלך ואת לא יכולה לקחת על מצבו אחריות. זאת בעיה של כל המשפחה וחשוב ביותר לשבור את קשר השתיקה ושתף את המשפחה שלך ושלו. לעתים קרובות האישה לא משתפת את הוריה או את הורי בן זוגה במצוקותיה ובמצבו של בן הזוג, מתוך חשש שתדאיג אחרים או מתוך בושה או בגלל יחסים לא תקינים עם המשפחה המורחבת. עצם העובדה שהמשפחה יכולה לשבת יחד ולדבר בפתיחות על הבעיות היא חשובה מאוד ותורמת לצמצום מצוקה בתוך המשפחה, מציאת פתרונות יעילים. חשוב שלא תשארי לבדו במערכה, הבעיה הפרטית חייבת להפוך לנושא התמודדות משותף שכולם נוטלים בו חלק.

    חזקי ואמצי!
    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו