קלוסטרופוביה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קלוסטרופוביה
    שקד
    05/07/2010

    שלום אני בת 22 סובלת ממקומות סגורים. זה לא שאני מרגישה שהחדר נסגר עליי אני פשוט נלחצת מזה שאין חלון או דרך יציאה לאויר.להיות כלואה.. ואז אין לי אויר וחם לי, והאוזנים נסתמות לי ואני נכנסת לפאניקה.

    בעוד חודש אני טסה לתאילנד טיסה של 11 שעות ואני יודעת שאחטוף פאניקה בדקה שהוא יסגור את הדלתות. להיות כלואה 11 שעות בתוך הצינור הזה.

    שמעתי שיש כדור או טיפות שיכולות להרגיע או להרדים. אני מעדיפה משהו טבעי ולא משהו שיזיק לי לגוף כמה שפחות תופעות לוואי.. אני עדין רק בת 22 ושוקלת 45 וכדור עם מינון גבוה יכול ממש להזיק לי.

    האם יש משהו שיכול לעזור לי?

    תודה

    שקד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קלוסטרופוביה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלוסטרופוביה

    ד''ר אירנה נתנאל
    06/07/2010

    שקד שלום,

    תרופות הרגעה לשימוש חד פעמי מהסוג של קלונקם, קסנקס וכו' יכולות לעזור לך לעבור את הטיסה. לא חייב פסיכיאטר גם רופא משפחה יכול לתת מרשם. בנוסף, ניתן ללמוד תרגילי הרפיה של נשימות, שרירים, דמיון מודרך הם יכולים לעזור להירגע ו/או להירדם במהלך הטיסה.

    טיסה נעימה ותיהיני בתאילנד!
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו