ימים אבודים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ימים אבודים
    מיה
    17/07/2010

    שלום לכולם. אני מיה מאובחנת מגיל 18 בבי פולאריות ומטופלת תרופתית רציף (אדרונקס,טופמקס,טגרטול). אני מבקרת קבוע אצל פסיכולוג ופסיכיאטר אך זקוקה לייעוץ נוסף. בשבועות האחרונים ישנם ימים שאני "מבלה" בשכיבה כל היום עד לשעות הערב, ישנה ערה לסירוגין כמו אדם עם חום למרות שאני פיזית מאה אחוז וערב לפני כן נשכבתי לישון בשעה מוקדמת וישנתי טוב לדעתי. אני מפחדת שאלו סימני אזהרה לדכאון קשה שעומד לפקוד אותי אך אני תמיד משתדלת להאמין שאם אני מיודעת לרגישויות שלי ולמצב, שקיעה לדכאון היא רק לשחק אותה קורבן ולא להתמודד, התוצאה של כך היא לאבד את כל מה שעבדתי קשה עבורו.
    אין לי למי לפנות או לבקש עזרה ואני לא רוצה להטריח את המשפחה. האם טיפולים קבוצתיים יכולים לעזור במצבים כאלה? איפה אפשר למצוא כאלו? האם יכול להיות הסבר נוסף לימים המחוקים שלי?
    סליחה על ההודעה הארוכה. :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ימים אבודים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ימים אבודים

    ד''ר אירנה נתנאל
    19/07/2010

    מיה שלום,

    יתכן ומצבך קשור להפרעה במצב הרוח ממנה את סובלת. כדאי שתדווחי על כך לרופא המטפל. טיפולים קבוצתיים יכולים מאוד לעזור. אפשר להתעניין במרכז לבריאות הנפש ששייך לאיזור מגורייך.

    תרגישי טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו