בקשת עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בקשת עזרה
    אחות
    17/07/2010

    אנא עזרת אנשי הצוות-לפי מאמרים שקראתי אחותי סובלת מדיכאון-בערך פעם בחודש יש כמה ימים של "דאון"רציני-לא אוכלת,לא עונה לטלפונים,מבטלת עבודה לא ישנה.לפעמים יש תקופות קשות יותר או ארוכות יותר עד שבוע אבל בימים של ה"דאון"אין דרך לעזור,לפעמיםהיא הודפת אותי,מאשימה אותי שאני לא יכולה או לא עושה מספיק כדי לעזור .בדרך כלל אחר כמה ימים היא פשוט יוצאת מזה עד הנפילה הבאה. באופן כללי גם בימים טובים יותר היא מתקשה להתמודד עם דברים והרבה פעמים יש לה הערות כמו :למה לחיות? אין טעם לכלום ועוד הערות מהסוג הזה.המצב הזה נמשך כבר כמה שנים .היא לא מוכנה לשמוע על שום טיפול! .מה עושים? האם נכון לספוג את הימים הקשים או להתעקש על טיפול?האם נכון לספוג התנהגות פוגענית כלפי וגםכלפי עצמה או לסרב ולהעמיד אותה במקום?
    אשמח לתגובה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקשת עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשת עזרה

    19/07/2010

    שלום
    אחותך זקוקה לעזרה מקצועית. לדעתי כדי להמליץ לה להבדק ולראות עם טיפול תרופתי עוזר מאשן את מצבי הרוח התקופתיים מהם היא סובלת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו