פחד ממקומות סגורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פחד ממקומות סגורים
    שקד
    18/07/2010

    שלום רב, לפני מס ימים רשמתי כאן הודעה לגבי כך שאני בעוד חודשיים טסה לתאילנד. מאחר ויש לי פחד ממקומות סגורים וחנוקים אני נכנסת לפאניקה וחרדות במקומות כאלה. כמו חניונים תת קרקעיים, מקלטים, מעליות וכדומה...
    הסברתי כי מחכה לי טיסה של 12 שעות עד ליעד ואני לא יודעת איך אני יעמוד בלהיות במטוס כל כך הרבה זמן שמטוס בשבילי הוא גם כן מקום שאני "כלואה" בו.. אני יודעת שאחטוף חרדה ואני יכולה להגיע למצב שאני ארד מהמטוס...
    הומלץ לי להשתמש בכדורי הרגעה כמו וואבן, קלונקס וכו'...
    אני מעולם לא השתמשתי בכדורים כאלה ואני מפחדת שאולי אני לא יקבל את זה טוב. מאחר ואני עדין צעירה בת 22 ושוקלת 45 קילו, אני מפחדת שהכדור ממש יגרום יל להרגיש לא טוב או שאני יקבל תופעות לוואי כלשהן.. אני גם ככה יהיה לחוצה מהמטוס הסגור, לא ארצה לחשוב גם שארגיש לא טוב מכדור בגלל תופעות לוואי..
    מה אפשר לעשות??
    אולי אני אשתמש בתרופות טבעיות ללא כימיקלים? ואז אני מפחדת גם שהן לא יעזרו לי..
    אשמח לעזרה
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פחד ממקומות סגורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחד ממקומות סגורים

    19/07/2010

    שלום
    מספר אפשרויות
    א. לא לטוס
    ב. לטוס המחלקת עסקים-יותר מרווח
    ג. לנסות את הוובאן לפני הטיסה כדי לקבל דוגמה של השפעת התרופה. בדרך כלל התגובות לוואבו (שעובד עד 8 שעות) מאוד מתונה.
    ד. לנסות תרופות כמו קלמנרווין שהיא פחות פעילה מאשר וואבן ואפשר לקנות ללא מרשם רופא
    ה. את יכולה לבדוק את עצמך הטיסה יותר קצרה, נגיד לאילת
    ן. לבוא לקליניקה לטיפול התנהגותי שיעזור לך עם חשיפה הדרגתיתית-אופציה מצויינת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו