אכזבה, ייאוש וחרדה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אכזבה, ייאוש וחרדה.
    עדי
    21/07/2010

    שלום.
    הנני סטודנטית לכלכלה ומנהל עסקים במוסד אקדמי מוכר בארץ (אוניברסיטה).
    רגע לפני סיום השנה השניה שלי נכשלתי בקורס החשוב ביותר - קורס ליבה מסנן.
    אחוזי המעבר היו 15%. ( ציון עובר: 70 ).
    מכיוון שחזרתי כבר על קורס בשנה א' לא מאשרים לי לעשות קורס נוסף.
    אני נמצאת בדיכאון עמוק, מיואשת מהחיים, מאוכזבת מעצמי ואיני יודעת איך ממשיכים לחיות.
    יצא לי החשק, הרצון והמוטיבציה להמשיך את לימודיי למרות שאני אוטוטו לקראת סיומם.
    במוסדות אחרים לא מסכימים שאגיע לסיים שם את הלימודים כאשר עשיתי כבר את כל הקורסים.
    להתחיל את התואר מחדש או לחילופין לעבור ללמוד תחום אחר - אינם אופוציה עבורי מכיוון שראשית אין לי את כוחות הנפש הנדרשים לשם כך, ושנית, שום תחום אחר אינו מעניין אותי.

    בא לי למות.
    האם אתם ממליצים לי טיפול תרופתי כלשהו?
    אקדים תודתי למענה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכזבה, ייאוש וחרדה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: עדי

    ד''ר אלונה גוברמן
    22/07/2010

    שלום. לצערי, דרך הפורום בלתי אפשרי לאבחן ולהמליץ על טיפול ועזרה. לצורך זה נדרש אבחון מעמיק ומקוצועי של מצבך תוך הכרות איתך. אני ממליצה לפנות לפסיכיאטר או פסיכולוג לצורך איבחון ובחירת הטיפול.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו