מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דיכאוניתליטל08/08/2010
אני בדכאון מאז שאני זוכרת את עצמי אני לא אוהבהת את המראה אני חושבת לשנות את עצמי על ידי ניתוחים ניתוח אף וניתוח בלסת החלקת שיער להרזו טיפה למרות שמשקל 65 וגובהה 66 אני בת 23 לא הולך לי עם כלום אני במרוץ החיים עם זה לשנת את עצמי עם זה לשפר שוב ושוב תבגרויות וללמוד משהו למרות שלא יודעת מתי זה יקרה עם בכלל אני לא מאורגנת ושואפת שתמיד יהיה מושלם אני נוטה לכתוב בדף שוב ושוב עד שיהיה מושלם ומסודר אני דכאונית מתביישת לצאת מהבית שלא יצחקו עליי אני לא יודעת עם אני אי פעם התחתן מה גםן לאחרונה יש לי נטיה לבנות שלא לדבר בכלל על ילדים עם גבר או אישה הפריות למרות שלדעתי זה חולני לא טוב לי אף פעם ואני סובלת מבטחון עצמי נמוך אני אף פעם לא ששמחה והיתי רוצה להעלם את עצמי אני מבקשת מהקדוש ברוך הוא שיעשה צדק ולא מ בינה למה מגיע לי כל כך הברבה סבל תודה מראש ואשמח לעצה נכונה כדי להמשיך לחוית כי במצב הזה זאת דרך השונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוצה להאמין שיהיה בסדר
אבודה09/08/2010אני מרגישה כמעט בידיוק כמוך....מצד אחד זו הקלה שאני לא לבד עם התחושות האלה ויש עוד אנשים כמוני מצד שני כאובה שעוד מישהי חשה תתחושות הנוראות האלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכיצד לשפר את המצב
ד''ר אירנה נתנאל09/08/2010ליטל שלום,
האם פנית לעזרה מקצועית? יתכן ואיבחון מקצועי וטיפול נכון יכולים לשקם את המצב. אני מאוד ממליצה לך לפנות להתיעצות עם רופא פסיכיאטר. טיפול תרופתי ופסיכותרפיה שתכלול הכוונה, הדרכה וליווי יכולים לעזור לך לצאת מהתקיעות והתקדם בחיים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתעשי את מה שהד"ר המליצה לך.
אור23/08/2010תפני לעזרה, בבקשה...
בחורה צעירה כמוך לא צריכה לסבול.
בימינו יש אפילו כדורים שיוכלו לעזור לך ולא לקחת אותם זה יהיה פשוט טימטום וביזבוז החיים שלך על שטויות.
ספרי למטפלת ה-כ-ל.
לכתוב שוב ושוב אותו דף? לצערי אני מכירה את זה. הדבר הכי מיותר בארץ, עכשיו אני יודעת את זה...
תחייכי
תחייכי
תחייכי
תתאפרי
תטפלי בעצמך
תשני סגנון לבוש
תסדרי את השיער
תצאי להליכות בערב
תלמדי (זה מאסט, גם אם לא אוהבים ומרגישים מסכנים...)
זה יקח זמן, אבל הזמן יעבור ואת תראי שזה שווה את כל המאמץ.
יש לנו נטייה להתאמץ בשביל אחרים, או בשביל מטרות חיצוניות, הגיע הזמן להתאמץ גם בשבילנו!
ותחייכי (אמרתי את זה כבר? :-)) העולם יהיה פחות נוקשה איתך אם תחייכי, למרות שתמיד יש אנשים רעים, לצערנו... את תאלצי ללמד את עצמך לא להתבאס בגללם...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

