סימבלטה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סימבלטה
    אורנית
    12/08/2010

    מזה כארבע שנים אני נוטלת פאקסט 20 מ"ג ביום, עקב התקפי חרדה- שאגב במשך כל התקופה לא עברו לגמרי- אך אין ספק שהטיפול התרופתי עזר בלגרום לי לצאת מהבית, לצאת ללמוד. בזמן האחרון אני מרגישה שאני חוזרת אחורה וההתקפי חרדה- בעיקר במקומות הומי אדם- חוזרים אליי. התייעצתי עם פסיכיאטר שהמליץ לעבור לסמבלטה.התחלתי לקרוא על התרופה, ודיי נלחצתי. האם זה הדבר הנכון בשביל התקפי החרדה? זה לא תרופה לדיכאון בלבד? אין סיכוי שהיא תגביר לי את החרדה? תגרום לי להשמנה? אני בנאדם די שמח וממש לא דיכאוני.. ואני מפחדת ליטול את התרופה. אשמח לשמוע את דעתכם
    תודה רבה ויום נעים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סימבלטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימבלטה

    ד''ר אירנה נתנאל
    17/08/2010

    אורנית שלום,

    סימבלטה היא תרופה נוגדת דיכאון וגם חרדה. לעומת פאקסט ששייך לקבוצת SSRI (חוסמי ספיגה חוזרת של סרטונין במוח) היא שיכת לקבוצה אחרת של SNRI (חוסמים של גם סרטונין וגם נוראפינפרין במוןח). תרופה זו מאוד יעילה לטיפול בחרדות. בנוסף, חשוב לציין כי הדרך היעילה ביותר להתמודד עם חרדות היא שילוב של תרופות ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). טיפול CBT הינו קצר וממוקד ובמהלכו ניתן ללמוד ללמוד כלים של שליטה בחרדה בהווה וגם בעתיד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו