הפסקת לוריוון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפסקת לוריוון
    שירה
    15/08/2010

    שלום רב
    אני בת 36 אמא ל2 וחד הורית.
    נוטלת דרלין קבוע עקב מיגרנות , 20 מ"ג.
    לאחרונה, חודשיים, קשיי הירדמות קשים בגלל מתח וחרדות מהמצב הכלכלי, קיבלתי לוריוון 1 מ"ג.
    לפני שבוע קיבלתי התקף מיגרנוטי, ובגלל זה הפסקתי לוריוון במכה והמצב בראש נהיה חמור בפי אלף ממה שהיה בהתקף מיגרנוטי רגיל שבו אני נוטלת אימיטרקס או דראלין.

    האם הפסקה פתאומית בנטילת לוריוון יכולה לגרום לדפיקות לב ולהמשך של כאבי הראש מעבר למה שזה ברגיל?

    אני מאוד במתח בזמן האחרון, לבד, ומתבגר שעולה לחטיבה וגם פעוט בן שנה וחצי והכל עלי, אין לי תמיכה. גם לא בן זוג או חברה. אמי עוזרת רק אם אני צריכה סידורים בעיר אז יש לי שעה לצאת ומהר לחזור. הכאבים לא מפסיקים לי בראש (MRI תקין).מאז שהפסקתי לוריוון במכה. הייתכן?
    אודה על תשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפסקת לוריוון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאת: מ

    ד''ר אלונה גוברמן
    16/08/2010

    שלום
    הפסקה פתאומית של התרופות מסוג לוריוון יכולה לגרום לשינויים בולטים במצב הרוח ואף להופעה חוזרת של מתח, דיכאון או חרדה. צריך לרדת מהתרופה בצורה הדרגתית . חשוב להיות במעקב של רופא מטפל.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו