שאלה בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בבקשה
    קרן
    16/08/2010

    שלום רב ,

    כבר כ8 חודשים אני מרגישה שריפות בנרתיק שמקריין לפעמים לכפות רגליים ועיקצוצים בפנים.

    היתי מאושפזת אובחן אצלי כאבים עצביים, אני גם מרגישה כבר שלוש שנים חנק כמו גוש בגרון שעומד כל הזמן , הבנתי שזה חרדה.

    רציתי לציין שעשיתי את כל הבדיקות אין לי שום דלקת ראו אותי אולי 20 רופאים, אני בריאה לגמרה.

    רציתי לשאול האם תחושה של שריפה בנרתיק יכולה להיות כביטוי לחרדה ?

    אני מאוד סובלת ניסיתי כדורי אלטרולט 10 מ"ג זה עשה לי ממש לא טוב וכדורי גאבפנטין שלא עזרו בכלל .

    אני בת 34 אם ל2 ילדים

    תודה מראש
    קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאת: קרן

    ד''ר אלונה גוברמן
    18/08/2010

    שלום. דאגה שלך מאוד מובנת וטבעית לחלוטין. ההתמקדות בצריבות , עקיצוצים וכאב ובחוסר הוודאות גורמת לך לסבל רב. כאשר רופאים לא מוצאים סיבה גופנית לסימטומים כנראה שמדובר בכאב מסיבות נפשיות. מצבים של מתח, לחץ, התרגשות יכולים להתבטא בסימפטומים של כאב, צריבה ועקיצוצים .
    אני מאוד ממליצה לפנות להתיעצות פסיכיאטרית. הדאגה שלך לגבי המצב וחוסר וודאות רק מגבירה ומנציחה את הסבל. את נמצאת במעקל הקסמים של כאב - לחץ - כאב שמתגבר - לחץ עולה וכו'. טיפול התנהגותי - קוגניטיבי (CBT) משולב עם ביופידבק ואולי גם תרופות נוגדות חרדה יכול מאוד לעזור לך להתמודד עם המצב ולהפחית את הסבל.

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו