מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- משבר גיל 30 והתקפי דיכאוןדניאל לוי18/08/2010
שלום,מלאו לי 30 לפני חודש וניכנסתי להתקף דיכאון ופחד מזיקנה,ולא הגעתי לכלום בחיים שלי,אולצתי לחזור להורים אחרי שגרתי ברמת גן בגלל התקפי דיכאון ופרידה מחברה,והפחד שאף אחת לא תירצה גבר בן 30 שגר עם ההורים ולא יכול לעבוד משתק אותי,אני כל היום בבית כמעט לא מסוגל לעשות כלום,לוקח כדורים סרנדה וטיפולים ב SOMATIC EXPREINCE,אבל אין שינוי משמעותי,אני כבר לא יודע מה לעשות,מתחיל להתייאש מהכל ואין לי רצון לחיות כבר.....
כל מי שיודע/שמע על מוצא מהמצב הזה אני מאוד אשמח לשמוע,תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאת: דניאל לוי
ד''ר אלונה גוברמן18/08/2010שלום. . נראה שאתה מאוד סובל, מיואש וחסר תקווה. חשוב שתדע שהאושר הוא בידיים שלך. נסה לאסוף כוחות כדי לעזור לעצמך. חשוב שתשתף מישהו קרוב בתחושותיך.טיפול בזמן משבר מסייע להתמודד עם סמפטומים שמעידים על מצוקה נפשית.
אני מאוד ממליצה לפנות לאיש מקצוע: פסיכולוג, פסיכותרפיסט / ית, ניתן גם להתיעץ עם רופא פסיכיאטר. אתה יכול לפנות דרך קופת חולים, מרפאה פסיכיאטרית ששיכת לאזור מגוריך או באופן פרטי.
תרגיש טוב,
אשמח לענות על שאלות הנוספות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאהלן אחי אני גם עכשיו הגעתי לגיל 30
רז26/08/2010הצחיק אותי לקרוא מה שכתבת כי זה נשמע ממש כמוני, אני ממש סובל אני לא יושן ויש לי אפים ודאונים אדירים אני במערבולת של שואה אני מרגיש נורא והכי נוראי זה שאין סיכוי שמישהוא יבין כי רוב האנשים נורמלים וזה גם לא מעניין אף אחד, צברתי ידע אדיר על החיים יותר מדי אם תשאל אותי פסיכולוגיה אבולוציונית לדוגמא-מדע יחסי גבר אשה -בקשר למה שאמרת עם אשה שלא תרצה גבר שגר עם ההורים ואגב אתה צודק במאה אחוז אבל יש דרכים להתגבר, אם אתה רוצה לדבר,(אני לא גיי) פשוט מדוכא ולמרות שיש לי חברים אני מרגיש לבד כי הם לא מבינים את הדיכאון ואני משחק אותה בסדר אבל חושב על להתאבד 15 פעם ביום.
אם אתה רוצה לדבר תגיד אל תתבייש, אני מת לדבר עם מישהוא מדוכא כמוני אתה לא יודע כמה זה מקל על ההרגשה דבר איתי אם בא לך בי אחי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגמני
פנינית28/05/2015גמני בת 30 אשמח ליצור איתכם קשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם אני דברו איתו
אמיר16/01/2011אחד לאחד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לדבר איתך
אמיר17/01/2011תחזיק מעמד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

