שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    אבי
    21/08/2010

    שלום רב, כיום בן 33 ורציתי לדעת מספר דברים אשר מעיקים עליי כבר מספר שנים. ידוע לי שרוב הבעיות שאנשים מפתחים לעצמם נובעים כביכול מטראומות בילדות, אני כאמור חוויתי ילדות של "ילד מוזנח" קרי הוריי ממש לא התמידו להקנות לי כישורים חברתיים עם חברים ובנות שזה התבטא עם אמא שגם שטלטנית ומקללת כל הזמן להבדיל מאבי שמאוד פאסימי ולא אכפת לא מאף אחד, המצב יצר גם שכל אחד ישן בחדר משלו ללא קשרים אינטימיים מלפני 20 שנה למרות, שלא מדובר כאן בסכסוכים של גירושין חלילה פשוט כל אחד והפינה שלו, יתכן שזה יצר אצלי דיסטונאס חמור כשראיתי את כל מהלך חייהם ככה, בהמשך ילדותי לוותה בכך כל הזמן הייתי בבתם של ילדים אחרים החל מגיל 10 יענו "ילד רחוב", חויתי המון דחיות,אכזבות מבנות למרות שכל הזמן רצו להיות איתי ואני דחיתי עוד טרם שידחו אותי, בקיצור בעיות עם קשר זוגי עד היום, ובעיות במיוחד עם בעליי סמכות ועבודה קבועה. לאחרונה סיימתי לימודיי משפטים ואיני יכול למצוא מקום התמחות ואפילו מקום עבודה אחר, הדבר מעיק עליי המון,המשפחה וחברים לא מבינים אותי, אציין שאני אדם מוכשר, אינטיליגנט,ונראה טוב, אבל פשוט תקוע...אם מחשבתית או מעשית. אדגיש שאני מתגורר אצל בית הוריי ללא יכולת לצאת החוצה מפאת הבושה לחוסר המסוגלות שלי שלא הוכחתי שהגעתי למעמד כלשהו , הסביבה שלי כולל שכנים שכונה ואפילו עיר מהווים לי מטרד נפשי בגלל הבושה. אציין ואומר שאני אדם שאין לו חוסר בטחון או אדם פחדן בזמן לימודיי פרחתי הייתי עם המון אנשים למרות שהתחברתי כמעט ממש עם קומץ חברים, ואפילו עשיתי פרזנטציות מול קהל ללא בעיה, שאלתי החשובה ביותר אני מבין שכאשר יצאתי ממסגרת הלימודים אני לא מוצא את עצמי בשום מקום ללא השלמת המטרה ומסגרת חילופית בעבודה, אני רוצה לדעת מהו הגורם העיקרי לכך שאני לא מסוגל כעת לייצור מחשבות מתקנות ולבטל את עיוותיי החשיבה על הסביבה שבה אני מתגורר עכשייו בית הוריי? ולמה קשה לי לייצור קשר עם בחורה לטווח הארוך למרות שאני יודע שאני מסוגל לעשות הכול? אודה לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להתקדם בחיים

    ד''ר אירנה נתנאל
    24/08/2010

    אבי שלום,

    ממכתבך אני מבינה שאתה רוצה לדעת את מקור הבעיה. האם ידיע ממי נדבקת בשפעת עוזרת לך להחלים? מה שהיה בעבר כבר עבר מזמן והעבר כבר לא בשליטתך. קח אחריות על ההווה כי הוא כן בשילטת ותתחיל להתקדם קדימה צעד אחר צעד לקראת המטרות שאתה מעריך בחשובות. כנראה, שיש לך פוטנציאל טוב ועליך לממש אותו בדרכך בחיים. פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT) יכולה מאוד לעזור לך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו