דיכאון וחרדה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון וחרדה
    שושנה
    29/08/2010

    שלום רב,
    אני בגיל 48 סובלת מחרדות ודיכאון אני נוטלת ציפרלקס כשלושה חודשיים הפסקתי
    וחזרו לי כל התופעות של החרדות ומלווא בחנק, כאביםבכתף השמלי ויורד לחזה + לחצים,
    מלמול בצד אחד של הפנים, חולשה בגוף,ברגליים וקושי עמידה,חוסר תאבון,פחד לישון
    ובנוסף החלו לי כאבי גב מוזרים שבאים והולכים..

    לאחד בדיקת אקג - שיצאה תקינה הרופאה הביאה לי כדור אחד בשם פרוטיאזין והחלתי
    לקחת שוב את הציפרלקס וקלונקס.

    השאלות לי הן:
    1. אם הכאבי גב הן תופעה מהחרדות ?
    2. אך אני חוזרת ובאילו שלבים אני צריכה ליטול את הציפרלקס?
    3. האם אספרין וציפרלקס אפשרי לקחת יחד ום לא איזה כדור מומלץ לקחת יחד?

    תודה רבה רבה , שושנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון וחרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאת: שושנה

    ד''ר אלונה גוברמן
    31/08/2010

    שלום. ישנם מקרים בהם דיכאון מלווה בכאבים. את יכולה לחזור לטול את ציפרלקס אך חשוב להיות במעקב של פסיכיאטר שלך. מתחלים מחצי כדור ולאחר 4 ימים לוקחים כדור שלם.
    ישנן תרופות מאוד יעילות במיוחד לטיפול בדיכאון עם כאבים. כדאי להתיעץ בנושא עם הרופא המטפל.
    אין מניעה לטול אספירין וציפרלקס.
    תרגישי טוב
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו