חרדות חוזרות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרדות חוזרות
    אורית
    30/08/2010

    אני לוקחת ויאפקס 150 במשך 5 שנים בהתחלה התחלתי עם כדור אחד ואז הפסיכיאטר העלה לי ל-2 כדורים ביום מכיוון שהייתי בחרדה קשה הכל היה בסדר עד שהתחלתי להוריד מינון על דעת עצמי ואז איך שהגעתי לרבע כדור התחיל לי שוב כל החרדות, הפחדים והלחצים.
    חזרתי שוב לקחת כדור ביום והכל בלי ייעוץ של מומחה, היום אחרי 5 שנים שאני לוקחת כדור אחד ואני נמצאת באמריקה כבר שנתיים עדיין יש לי את כל החרדות כגון: קשיי נשימה, לחץ, פחדים ממוות וחזרתי לקחת קלונקס שיש לי התקפה כזו כי זה הדבר היחיד שמרגיע אותי.
    אין לי באמריקה מישהו שיעזור לי לטפל בזה ואני מאוד רוצה כבר להפסיק עם הכדורים האלו הם כבר לא עוזרים לי. מה אני יכולה לעשות?
    דרך אגב לפני כחודש הוספתי עוד חצי כדור ויאפקס לכדור שאני לוקחת יום יום זאת אומרת שעכשיו אני לוקחת כדור וחצי, עזר לי בדיוק לשבועיים ושוב הכל חזר הייתי צריכה לקבל וסת באמצע חודש אוגוסט ומאחר לי המחזור כבר בשבועים עשיתי בדיקות הריון ביתיות והתשובה היא שלילית, יכול להיות שמתעכב לי הוסת כתוצאה מהחצי כדור שהתחלתי לקחת??
    אני חייבת עזרה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדות חוזרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאת: אורית

    ד''ר אלונה גוברמן
    03/09/2010

    שלום. לא ניתן לעזור דרך פורום. מאוד חשוב לפנות לעזרה מקצועית. לפעמים צריך לנסות טיפולים תרופתיים שונים עד שמוצאים את הטיפול המתאים יותר. בנוסף אפשר לנסות טיפול בשיחות. זה מאוד יכול לעזור.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו