מתי מרגישים הטבה???

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתי מרגישים הטבה???
    bar
    12/09/2010

    נוטלת סרנדה מזה שלושה שבועות עכשיו הגעתי למינון של 88 מ"ג לערך, עולה כל יומיים ברבע כדור.
    בכל בוקר מתחילת הטיפול סובלת מחרדות איומות שעוברות רק עם לוריבן ולפעמים גם במהלך היום יש חרדות ו/או דכאונות.
    מתי אני אמורה להרגיש הטבה. בינתיים המצב רק רע יותר? לפני שנה קיבלתי סרנדה למשך חצי שנה, יכול להיות שהטיפול עכשיו לא יעיל בשונה מהעבר? מתי מחליטים שזהו ומנסים תרופה אחרת.

    המיואשת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתי מרגישים הטבה???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחילת ההשפעה

    ד''ר אירנה נתנאל
    13/09/2010

    שלום כך,

    יש להמתין לפחות שבועיים על המינון הטיפולי עד שהשפעת התרופה תורגש במלואה. גם תופעות לוואי אמורות לחלוף בהמשך הנטילה כאשר הגוף מסתגל לתרופה. כדי לאפשר הסתגות יותר חלקה ולצמצם תופעות לוואי נוהגים לעלות במינון באופן מאוד הדרגתי (רבע כדור כל 5-7 ימים).
    במידה וכעבור שבועיים-שלוש על המינון הטיפולי לא תרגישי שיפור אפילו מועט במצבך כדאי להתיעץ שוב עם הרופא המטפל. בנוסף, חשוב לציין כי הדרך היעילה ביותר להתמודד עם חרדות היא לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית(CBT). טיפול CBT הינו קצר וממוקד ומאפשר ללמוד כלים של שליטה בהווה וגם לטווח הארוך.

    תרגישי טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו