דיכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון
    שמעון
    13/09/2010

    היי אני בן 28 כל מספר שנים(2-3) אני חווה דיכאון וחרדה שנמשך מספר שבועות בתקופה הזו אני עייף מאוד בלי רצון לאכול או לעשות משהוא בכלל או לסירוגין ההפך מלא מרץ ולא יכול לשבת או לישון כשזה מתחיל אני פונה לפסיכולוג לטיפול בתום מספר שבועות אני לא זוכר הרבה ממה שקרה לי רק זוכר שהיה קודר.מעולם לא קיבלתי תרופות בטענה שהבעיה מופיעה רק כל מספר שנים ומגיבה לטיפול פסיכולוגי ולכן אין טעם בתרופות אלא כשמתחילה התקופה הרעה ממש ממש ממש ממש אין לי כוח לכלום ולא בא לי על תקופות נוספות כאלה בייחוד לאור העובדה שהתחתנתי לאחרונה ואנו רוצים להביא ילדים לעולם. הייתי רוצה אם אפשר לשמוע חוות דעת נוספת האם כדאי\צריך לעבור לטיפול תקופתי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון

    ד''ר אירנה נתנאל
    14/09/2010

    שמעון שלום,

    פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT) יכולה מאוד לעזור לך. טיפול CBT הינו קצר וממוקד במהלכו ניתן ללמוד כלים ומיומנויות של שליטה במצב הרוח. כלים אלה מאפשרים לזהות סימנים מקדימים של ירידה במצב הרוח ולמנוע גלים חוזרים של דיכאון. גישה זו הוכיחה את עצמה מבחינה קלינית ומחקרית כדרך יעילה ביותר למנוע העשנות של דיכאון לטווח ארוך של של שנים רבות.

    בברכה, 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו