דיכאון?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון?
    יניב
    18/09/2010

    שלום רב,
    אני בן 29 ולפני מספר חודשים עברתי טיפול ביוד רדיואקטיבי בבלוטת התריס. כרגע אני מטופל באלטרוקסין. אני עדיין לא מאוזן. אני חווה תחושות של אפטיות וחוסר חשק כללי. רופאת המשפחה שלי נתנה לי ציפרלקס, אבל הפסקתי לקחת את זה אחרי מספר ימים כי זה עשה לי בחילה ולא הרגשתי תחושות של דיכאון, פשוט לא הרגשתי כלום.
    השאלה שלי היא האם זה נשמע כאילו באמת יש לי צורך להמשיך לקחת את הציפרלקס או לחכות להיות מאוזן הורמונלית קודם?
    אני פשוט מרגיש אפטיות כללית ושום דבר לא מרגש אותי.

    תודה על העזרה,
    יניב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאת: יניב

    ד''ר אלונה גוברמן
    25/09/2010

    שלום.
    ציפרלקס -תרופה יעילה ובטוחה , המיועדת לטיפול בדיכאון ובהפרעות חרדה.
    קודם כל השפעה של ציפרלקס מורגשת תוך מספר שבועות בממוצע. הטבה מלאה תיתכן תוך 6 -8 שבועות . יש מעט מיקרים ,שבהם שימוש בציפרלקס בשלב הראשוני של הטיפול יכול להגביר את תחושת החרדה, דיכאון ותסמינים גופניים (כמו שתיארת). במידה וקיים מרכיב של חרדה בתמונה קלינית, מומלץ להוסיף לטיפול תרופה מקבוצת בנזודיאזפינים (לדוגמה קסנקס) למשך תקופה קצרה.
    במקרה שלך אני כן ממליצה לפנות ל התעייצות פסיכיאטרית לצורך איבחון מעמיק .

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו