חרדה לאחר נשיכת כלב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרדה לאחר נשיכת כלב
    אירה
    20/09/2010

    שלום לפני כשבועיים וחצי ננשכתי עלידי כלב, מיד אחרי המקרה הלכתי לרופא ועשיתי חיסון טטנוס, לאחר מכן פניתי למשרד הבריאות סיפרתי מה קרה ואמרו לי שאם הכלב לא מת לאחר 10 יום סימן שהוא לא חולה, עשיתי תצפית על הכלב והוא בסדר גמור אבל אני מאוד בחרדה אני לא מצליחה להפסיק לחשוב שאולי אני חולה בכלבת, כל כאב קטן ישר מקפיץ אותי אני בחרדה נוראית אין לי חשק לאכול יש לי כאבי ראש רעד בכל הגוף אני מרגישה כאילו כל הגוף שלי פשוט מפסיק לתפקד, המצב הזה בא וחוזר, אתמול ראיתי שוב את הכלב וראיתי שהוא בריא אבל היום בבוקר קמתי שוב עם חרדה ופחד, אני ממש לא יודעת איך לצאת מזה.
    תודה אירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה לאחר נשיכת כלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאת: אירה

    ד''ר אלונה גוברמן
    25/09/2010

    שלום. אני ממליצה לפנות לאיש מקצוע (פסיכולוג/ית, פסיכותרפיסט/ית). יחד עם המטפל המנוסה והמקצועי תוכלו לעשות סדר בדברים ולחפש פתרונות שישפרו את המצבך . במידה ויהיה צורך, המטפל יפנה אותך לאיפול תרופתי. בנוסף, חשוב לשתף אנשים קרובים בהרגשתך. משפחה, חברים הם מקור תמיכה לשוב בהתמודדות עם קשיים שהחיים מזמנים לנו.
    תרגישי טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו