שום דבר לא עוזר....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שום דבר לא עוזר....
    שח
    26/09/2010

    הי
    אם הגעתי למצב של שאלה בפורום אני באמת במצב נואש.
    בת 36 רווקה , מתפקדת ובעלת מקצוע
    אני דכאונית און ואוף כבר שנים אבל אף פעם לא ברמה של חוסר תפקוד
    בעיקר חווה מחשביות שליליות על החיים שלי ובכלל

    ניסיתי המון תרופות , רובן פגעו בחשק המיני, כרגע על אפקסור שאין איתה את הבעייה הזו. מתחילה שוב לקחת למיקטל לייצוב מצב רוח לאחר שואלפורל וטופמקס עשו לי תופעות לוואי
    במשך השנים הייתי אצל 3 פסיכיאטרים , 4 פסיכולוגים, קואצ'רית, מטפלת בפסיכולוגיה חיובית, ימימה , מה לא ?? קראתי מליון ספרי העצמה , ניסיתי הכל
    וכלום !! אני עדיין נופלת לדיכאון מכל דבר רע שקורה לי.
    מעולם לא הייתי אובדנית אבל המצב מייאש אותי ברמה שאני מרגישה שאין שפ פתרון בשבילי.
    אולי יש לכם רעיון למשהו שלא ניסיתי כבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שום דבר לא עוזר....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון

    ד''ר אירנה נתנאל
    28/09/2010

    שלום לך,

    האם ניסית טיפולים לא תרופתיים: גרייה מגנטית למוח (TMS) או נזעי חשמל (ECT)? אני מאוד ממליצה על התיעצות עם רופאים שמכירים אותך ואת מצבך בקשר לטיפולים אלה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו