גמילה מכדורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מכדורים
    יהודית
    27/09/2010

    הנני בת 53 סובלת מדיכאון מגורי עמיד. לא מגיבה לשום טיפול תרופתי גם לא לניזעי חשמל. ישנה רק עם כדורי בונדורמין וגם הם כבר לא עובדים כמו שצריך.לא מתפקדת . מרגישה מת חי. כעת מנסים טיפול בליתיום. מצבי ממש קשה אני בעלת משפחה ולא מתפקדת .גם לאחר לילה של שינה אני לא קמה רעננה-עייפה לאורך כל היום. כמובן שלכל זה מתלווה הדיכאון הקשה.יש לצין שלכל המצב הזה מתלווה טינטון קשה שהתחיל עם הדיכאון לפני שלוש שנים
    אני שבורה!מתנתקת מהחברה המשפחה והחיים.בנוסף אני סובלת מאוסטיאופורוזיס שלא מטופל עדיין כי אני עוברת טיפולי שיניים משקמים. האם יש מצב שאוכל לשקם את עצמי ולהבריא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מכדורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון

    ד''ר אירנה נתנאל
    28/09/2010

    חיה שלום,

    כשאנו מתמקדים בדברים שלא מסוגלים לעשות, זה לוקח אותנו למבוא סתום, למצב בו אין פתרון. כדאי לשנות את מיקוד הראייה ולנסות להתמקד בדברים שאת בכול זאת מסוגלת לעשות כדי לעזור לעצמך לעט לעט לצאת מהדיכאון גם עם טיפולים אחרים לא ממש עוזרים. קחי אחריות על עצמך ותנסי לעשות את המקסימום שאת יכולה. גם לדברים קטנים יש משמעות. אני מאוד ממליצה על פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). זוג זה של טיפול הוכיח את עצמו מבחינה קלינית ומחקרית כדרך יעילה להתמודד עם דיכאון עם או בלי תרופות. בטיפול CBT ניתן ללמוד מיומנויות של שליטה במחשבות, רגשות והתנהגויות.

    תרגישי טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו